سامسونگ در حال ساخت گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش رول شدنی است

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ که در سال ۲۰۲۰ چندین گوشی تاشدنی راهی بازار کرد، قصد دارد مدلی دیگر از گوشی‌ هوشمند را در سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند که صفحه‌نمایش رول شدنی خواهد داشت.
تبلیغات

در طول روزهای گذشت پتنت‌هایی از شرکت ال‌جی مشاهده کردیم که نشان می‌دهند این شرکت کره‌ای در حال ساخت گوشی جدیدی با صفحه‌نمایش رول شدنی است. شرکت اوپو هم نمونه اولیه چنین محصولی را با نام Oppo X ۲۰۲۱ معرفی کرد. امروز سایت LetsGoDigital به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ در حال ساخت تلفن همراه هوشمند با صفحه‌نمایش رول شدنی است.

صفحه نمایش رول شدنی گوشی سامسونگ
نمای پشت گوشی جدید سامسونگ با صفحه نمایش رول شدنی
صفحه نمایش رول شدنی موبایل سامسونگ

گفته می‌شود سامسونگ این گوشی را اولین‌بار در CES 2020 برای گروهی معدود به نمایش درآورده و حتی این گوشی در تصویری از لی جائه-یونگ (رئیس هیئت‌مدیره سامسونگ) دیده شده است.

در طرح سامسونگ از این گوشی به این موضوع اشاره شده است که صفحه‌نمایش ۶ اینچی آن به صفحه‌نمایش ۸ اینچی تبدیل خواهد شد. سایت LetsGoDigital تصاویر و ویدئوهایی از مدل سه‌بعدی این گوشی هوشمند منتشر کرده که توسط جرماین اسمیت طراحی شده‌ است.

در این ویدئو S-Pen هم دیده شود؛ اما مشخص نیست این قلم روی صفحه‌نماش کار می‌کند یا خیر. درحال‌حاضر نمی‌دانیم آیا واقعا این گوشی ساخته و راهی بازار می‌شود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات