اولین اطلاعات از دوربین و صفحه‌نمایش می ۱۱ پرو فاش شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس شایعات، گوشی می ۱۱ پرو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایشی با وضوح QHD+ خواهد داشت.
تبلیغات

امروز اطلاعات بیشتری از گوشی می ۱۱ فاش شد. گوشی‌های خانواده‌ی می ۱۱ پرچم‌داران جدید شیائومی خواهند بود که در ماه‌های آتی معرفی می‌شوند. اطلاعات جدید به می ۱۱ پرو اشاره می‌کنند که صفحه‌نمایش QHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.

ناگفته نماند اطلاعاتی از دوربین این گوشی را Digital Chat Station فاش کرده است. دوربین اصلی می ۱۱ پرو حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و درکنار آن یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار گرفته است. این گوشی با رابط کاربری MIUI 12 معرفی می‌شود که از AI HDR پشتیبانی می‌کند.

مشخص است که شیائومی قصد دارد با ویژگی‌های جدید کیفیت عکس‌ها و ویدئوها را افزایش دهد. هوش مصنوعی آیتم‌هایی را شناسایی می‌کند که جلو دوربین قرار گرفته‌اند و اگر نیاز باشد، HDR به آن‌ها اضافه خواهد شد. Digital Chat Station درباره‌ی دوربین این گوشی اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است. هنوز نمی‌دانیم حسگری که برای دوربین تله‌فوتو در نظر گرفته شده، به‌صورت نیتیو ۱۲ مگاپیکسلی است یا ۴۸ مگاپیکسلی Quad Bayer است که می‌تواند عکس ۱۲ مگاپیکسلی ثبت کند. بااین‌حال، ترکیب دوربین‌های دو گوشی می ۱۱ و می ۱۱ پرو با هم متفاوت خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات