لنز تله‌فوتو جدید شیائومی بهتر زوم می‌کند و نسبت به نور حساس‌تر است

یک‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی از لنز تله‌فوتوی جدیدی رونمایی کرده است که بسیار روان‌تر و بهتر زوم می‌کند و نسبت به نور حساسیت بیشتری دارد.
تبلیغات

در جریان رویداد توسعه‌دهندگان شیائومی در شهر پکن، شیائومی از تکنولوژی جدید خود برای ساخت لنز تله‌فوتو رونمایی کرد؛ این تکنولوژی می‌تواند در روند عکاسی با گوشی‌ هوشمند بسیار تأثیرگذار باشد. موضوع جالب‌تر این است که برای تجربه این تکنولوژی نباید زیاد منتظر بود؛ به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد تکنولوژی خود را به‌زودی به‌همراه یکی از گوشی‌هایش راهی بازار کند.

داشتن لنز تله‌فوتو مزیت‌های زیادی به‌همراه دارد؛ به‌عنوان مثال این لنز می‌تواند تا ۳۰۰ درصد بیشتر نسبت به لنزهای معمولی نور جذب کند. همین ویژگی عملکرد دوربین را بهتر می‌کند؛ مخصوصا در محیط‌هایی که نور کمی دارند. به‌همراه این لنز تله‌فوتو از لرزش‌گیر بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌شود که پایداری و درخشانی عکس‌ها را ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.

در ویدئو بالا مشاهده می‌کنید که لنز به‌صورت خودکار باز می‌شود تا کاربران بتوانند عکس‌های ماکروی شگفت‌انگیز ثبت کنند. همچنین این ویدئو جدید نشان می‌دهد که به‌راحتی می‌توان لنزهای دیگر را از پشت گوشی‌ هوشمند حذف کرد و یک حسگر بسیار باکیفیت که با این تکنولوژی سازگار باشد از چندین فاصله کانونی مختلف پشتیبانی می‌کند.

خوشبختانه این تکنولوژی مراحل پایانی توسعه را پشت سر می‌گذارد و احتمال دارد به‌زودی گوشی‌های جدیدی مجهز به این لنز تله‌فوتو را مشاهده کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات