نتایج بنچمارک‌های اولیه‌ی وان ‌پلاس ۹ منتشر شد

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود وان ‌پلاس ۹ با صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی، دوربین بهبودیافته و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ در ماه‌های آینده راهی بازار شود.
تبلیغات

ماه گذشته، شرکت وان ‌پلاس از گوشی وان ‌پلاس 8 تی با دوربین و نمایشگر بهبودیافته رونمایی کرد و طبق شایعات، انتظار می‌رود به‌زودی از پرچم‌دار جدید خود موسوم به وان‌پلاس ۹، مجهز به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۷۵ رونمایی کند. حال اولین نتایج منتشرشده از بنچمارک‌های این گوشی، از قدرت تک‌هسته‌ای خوب آن حکایت دارند.

براساس نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، این دستگاه با اسم رمز LuBan LE2117 و هشت گیگابایت رم، در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۱۲۲ و در بخش چند‌هسته‌ای امتیاز ۲۷۳۳ کسب کرده است. لیست منتشرشده نشان می‌دهد که دستگاه مورد بحث، از فرکانس پایه‌ی ۱٫۸ گیگاهرتزی استفاده می‌کند.

نتایج بنچمارک گیک‌بنچ وان‌پلاس ۹

براساس شایعات گذشته، قلب تپنده‌ی تراشه‌ی پنج‌نانومتری کوالکام را یک هسته‌ی بسیار قدرتمند Cortex-X1 با فرکانس ۲٫۸۴ گیگاهرتز، سه هسته‌ی Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز تشکیل داده است و انتظار می‌رود عملکرد کلی آن تا ۲۵ درصد نسبت نسل گذشته‌ افزایش پیدا کند. گفته می‌شود اسنپدراگون ۸۷۵ در تاریخ یکم دسامبر (یازدهم آذر) در کنفرانس سالانه‌ی کوالکام در هاوایی رونمایی خواهد شد و در سال آینده‌ی میلادی در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. طبق شایعات، وان‌پلاس ۹ در ماه مارس (اسفند) توسط اپراتورهای ورایزن و T-Mobile در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات