اطلاعات پرچم‌دار جدید شیائومی فاش شد؛ رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از افشاگران دنیای فناوری، بعضی از اطلاعات مربوط به مشخصات شیائومی Mi 11 Pro را فاش کرده است.
تبلیغات

شیائومی جزو آن دسته از شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه است که همیشه برای اضافه کردن نسل جدیدی به گوشی‌های هوشمند خود آمادگی دارد. این شرکت با ارائه دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه توانسته است در سراسر دنیا افراد زیادی را طرافدار خود کند. اخیرا گزارش‌هایی از جدیدترین پرچم‌دار این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات جالبی دراختیار ما قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود شیائومی جزو اولین شرکت‌هایی باشد که از تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ در گوشی هوشمند جدید استفاده می‌کند. این خانواده‌ی جدید که Mi 11 نام دارد دارای دو نسخه‌ی معمولی و پرو است. بر اساس گفته‌های یکی از افشاگران دنیای فناوری، نسخه پروی سری می ۱۱ یک نمایشگر بسیار جذاب با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.

با یک مقایسه‌ی ساده متوجه می‌شویم نمایشگر جدید می ۱۱ پرو (Mi 11 Pro) در مقابل می ۱۰ پرو (Mi 10 Pro) با رزولوشن ۱۰۸۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، یک ارتقای عظیم پیدا کرده است.

افشاگر مذکور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دوربین سلفی این دستگاه اشاره می‌کند که در بالای گوشی سمت چپ قرار گرفته و صفحه‌نمایش دارای لبه‌های خمیده است. به ‌نظر می‌رسد شیائومی در این بخش تغییرات زیادی اعمال نکرده است و این مسئله برای وضعیت دوربین‌ها نیز صدق می‌کند؛ این شرکت به‌جای تغییرات اساسی تنها یک به‌روزرسانی جزئی در آن‌ها ایجاد کرده است.

شیائومی می ۱۱ پرو / Mi 11 Pro

هنوز برای معرفی مشخصات دیگر این دستگاه خیلی زود است؛ اما با توجه ‌به اینکه فقط یک ماه تا رونمایی از تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام زمان باقی مانده است، نباید از دیدن شارژر سریع ۱۲۰ واتی درکنار Mi 10 Pro تعجب کنیم.

این سازنده چینی گوشی‌ هوشمند همچنین یک شارژر بی‌سیم ۸۰ واتی به نمایش گذاشته است که شارژ باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت را در مدت‌زمان ۱۹ دقیقه از صفر به ۱۰۰ می‌رساند؛ بنابراین انتظار می‌رود نسل بعدی پرچمداران شیائومی در فوریه یا مارس عرضه شود. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره‌ی گوشی هوشمند جدید شیائومی باید کمی منتظر بمانیم؛ زیرا مطمئنا به‌زودی جزئیات دیگری از آن در فضای مجازی منتشر خواهد شد و می‌توان آن را بهتر شناخت.

با توجه ‌به اطلاعاتی که تاکنون از جدیدترین پرچم‌دار شیائومی منتشر شده است، نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات