شیائومی می باکس ۴ اس پرو با قابلیت پخش 8K معرفی شد

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می باکس ۴ اس پرو را با قابلیت پخش ویدئوی 8K معرفی کرد. این دستگاه با قیمت ۶۰ دلار در کشور چین راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

شیائومی تا این لحظه دستگاه‌های استریم مختلفی ساخته و راهی بازار کرده است. جدیدترین دستگاه این شرکت که می باکس ۴ اس پرو (Mi Box 4S Pro) نام دارد، با ویژگی‌های بسیار رقابتی راهی بازار می‌شود. این دستگاه استریم جدید توانایی پخش ویدئو با وضوح 8K دارد و با قیمت ۳۹۹ یوان (۶۰ دلار) راهی بازار می‌شود.

می باکس 4 اس  پرو ۶۰ دلار قیمت دارد

دستگاه می باکس ۴ اس پرو از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این محصول از HDMI 2.1 بهره می‌برد و کنترل از راه دور آن بلوتوث است که از قابلیت فرمان‌های صوتی هم پشتیبانی می‌کند. درحالی‌که پخش ویدئو با وضوح 8K یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های این محصول است، هنوز مشخص نشده کدام سرویسی محتوای 8K ارائه می‌دهد که می‌توان با می باکس 4 اس پرو تماشا کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    می باکس ۴ اس پرو با رابط کاربری MIUI شیائومی راهی بازار می‌شود. درحال‌حاضر مشخص نیست این دستگاه چه زمانی خارج از کشور چین عرضه می‌شود؛ اما باید به این موضوع اشاره کنیم که مدل جدید کروم‌کست گوگل که از ویدئوی 8K پشتیبانی نمی‌کند، با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار در آمریکا به ‌فروش می‌رسد.

    البته شیائومی قبلا دستگاه‌های استریم خود را در آمریکا فروخته است. این شرکت در سال ۲۰۱۶ می باکس را راهی بازار کرد و در سال ۲۰۱۸، می باکس اس را در آمریکا عرضه کرد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات