گوشی ال جی Q52 رسما معرفی شد

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ال‌جی رسما گوشی ال‌جی Q52 را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که با قیمت نزدیک به ۲۹۰ دلار راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

هفته پیش اولین اطلاعات از گوشی ال‌جی Q52 فاش شد و ما با این گوشی آشنا شدیم. حالا ال‌جی این محصول را رسما معرفی کرده است. گوشی Q52 شرکت ال‌جی یک محصول میان‌رده به‌حساب می‌آید که با تراشه Helio P35 در بازار کشور کره جنوبی عرضه می‌شود. این تلفن همراه هوشمند چهار دوربین پشت دارد و از دو فلش LED بهره می‌برد. صفحه‌نمایش گوشی ال‌جی Q52 هم LCD با وضوح تصویر +HD خواهد بود.

ال‌جی Q52 در خارج از کشور کره جنوبی با نام ال‌جی K52 شناخته می‌شود. این دو گوشی دقیقا یک محصول هستند و مشخصات سخت‌افزاری مشابه دارند. گوشی Q52 از چهار گیگابایت رم برخوردار است و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اگر نیاز به حافظه داخلی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارت حافظه microSD در این گوشی استفاده کنید.

با نگاهی به پشت گوشی متوجه دوربین‌ها خواهید شد. دوربین اصلی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و درکنار آن، یک حسگر ۵ مگاپیکسلی Ultrawide و دو حسگر دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته‌اند. دوربین جلوی گوشی جدید ال‌جی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

این تلفن همراه هوشمند از صفحه‌نمایشی کاملا مسطح برخوردار است؛ صفحه‌نمایشی ۶٫۶ اینچی که حاشیه‌های بسیار باریکی در سه سمت دارد و تنها لبه پایینی حاشیه بیشتری در مقایسه با لبه‌های دیگر دارد.

حسگر اثر انگشت این گوشی روی لبه سمت راست قرار گرفته است و روی لبه سمت چت گوشی، دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه گوگل اسیستنت را مشاهده می‌کنید.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توانیم به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پورت USB-C و بلوتوث ۵ اشاره کنیم. گوشی LG Q52 از NFC و گواهی نظامی MIL-STD-810G برخوردار است. این گواهی نشان می‌دهد که گوشی می‌تواند دمای کم و زیاد را تحمل کند و در برابر شوک مقاوم باشد.

گوشی ال‌جی Q52 با قیمت ۲۹۲ یا ۲۴۰ یورو در رنگ‌های سفید و قرمز راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات