مادیران نماینده واردات گوشی ال جی در ایران شد

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مادیران اقدام به واردات و ارائه‌ی خدمات پس از فروش گوشی موبایل با برند LG در ایران کرده است.
تبلیغات

شرکت صنایع الکترونیک مادیران نماینده‌ی واردات و ارائه‌ی خدمات پس از فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی به ایران شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی مادیران، این شرکت با تمرکز بر محصولات الکترونیکی شروع به فعالیت کرد و محصولاتی مانند تلویزیون با برند ایکس ویژن و تی سی ال و مانیتور ال‌ جی و ایکس ویژن را به بازار کشور عرضه می‌کند. حال مادیران با آغاز واردات و ارائه‌ی گارانتی برای گوشی‌های ال‌جی به ایران، سبد محصولات الکترونیکی محصولات خود را بیش‌ازپیش گسترش داده است.

مدیرعامل مادیران: تلاش می‎کنیم در آینده با رفع موانع، گوشی هوشمند را در ایران تولید کنیم

امیرحسین مرتضاییان، مدیرعامل مادیران، درباره همکاری با شرکت ال‌جی می‌گوید:

در شرکت صنایع الکترونیک، بر تولید و توسعه‌ی محصولات الکترونیکی گروه مادیران تمرکز می‌کنیم و درحالی‌که همواره برای ارتقا و پیشرفت در تولید تلویزیون کوشیده‌ایم، گسترش تنوع محصولات را نیز در دستورکار قرار داده‌ایم. همکاری جدید ما برای فروش و خدمات پس از فروش گوشی‌های موبایل LG، گامی مهم در این زمینه به‌شمار می‌آید و تلاش می‎کنیم در آینده با رفع موانع، این محصول را در ایران تولید کنیم.

با خروج رسمی شرکت‌های خارجی از ایران در سال‌های اخیر و فزونی‌گرفتن محدودیت‌هایی به‌منظور مبارزه با قاچاق گوشی، خرید گوشی موبایل با گارانتی معتبر و رجیستر آن، به دغدغه‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی تبدیل شده است. حال با عرضه‌ی قانونی گوشی‌های ال‌جی به‌دست مادیران، مشتریان در بازار گوشی موبایل امکانی مطمئن‌تر برای دریافت گوشی با گارانتی معتبر و خوشنام پیدا خواهند کرد.

شرکت ال‌جی که پیش‌تر همکاری موفق دیگری با مادیران درزمینه‌ی تولید و عرضه و گارانتی گروه محصولات مانیتور را تجربه کرده است، با شروع همکاری جدید برای عرضه‌ی گوشی هوشمند، ابراز خوشحالی و پیش‌بینی می‌کند که موبایل نیز همانند سایر محصولات این شرکت بتواند با همکاری مادیران در بازار ایران موفق ظاهر شود.

با توافق انجام‌شده، جدیدترین گوشی‌های موبایل ال ‌جی، محصول سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم‌زمان با سایر کشورهای دنیا، درایران نیز با گارانتی مادیران عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات