پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی هواوی میت 40 (پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰)

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
هواوی ساعت ۱۵:۳۰ فردا به وقت تهران، از نسل جدید خانواده‌ی میت با نام میت ۴۰ رونمایی خواهد کرد و زومیت این رویداد را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.
تبلیغات

به ‌احتمال زیاد تمرکز این رویداد روی گوشی هواوی میت ۴۰ پرو خواهد بود. این گوشی از هرچه گوشی میت ۳۰ پرو ارائه می‌دهد، بهتر است؛ اما از سرویس‌های گوگل استفاده نمی‌کند. براساس شایعات، میت ۴۰ پرو در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی راهی بازار می‌شود. مدل پایه این گوشی هوشمند، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل‌های دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت. حافظه داخلی این تلفن همراه هوشمند را می‌توان با کارت حافظه نانو افزایش داد. گوشی جدید هواوی با اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 11 راهی بازار می‌شود.

شایعات به مشخصات سخت‌افزاری دوربین گوشی میت ۴۰ پرو هم اشاره کرده‌اند. براساس برخی از این شایعات، دوربینی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به ‌همراه لنزی با ساختار پریسکوپی (منشوری) و فاصله کانونی ۱۲۵ میلی‌متر روی این گوشی قرار گرفته است. براساس شایعات جدیدتر، این حسگر ۱۲ مگاپیکسلی توانایی زوم ۵ برابر دارد. تصاویر دقیقی از محصول به بیرون درز پیدا نکرده است. مشتاقیم تا در این رویداد، شاهد رونمایی از محصولات جدید هواوی باشیم.

رویداد به پایان رسید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات