مشخصات سخت‌افزاری ال جی K92 در کنسول گوگل پلی فاش شد

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در نظر دارد گوشی هوشمند ال‌جی K92 را با تراشه‌ای مجهز به مودم 5G به بازار عرضه کند.
تبلیغات

به‌ نظر می‌رسد شرکت کره‌ای ‌ال‌جی، خود را برای عرضه محصول میان‌رده‌ی دیگری به بازار آماده می‌سازد. گوشی هوشمند جدید شرکت کره‌ای که ال‌جی K92 نام دارد، توسط رسانه‌ها در کنسول گوگل پلی شناسایی شده است.

طبق اطلاعات انتشاریافته، ال‌جی K92 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ خواهد بود که مودمی 5G برای استفاده کاربران از نسل نوین ارتباطات به‌همراه دارد. علاوه بر تراشه مذکور، ال‌جی در گوشی هوشمند جدید خود از ۶ گیگابایت حافظه رم نیز استفاده می‌کند. متأسفانه ابعاد صفحه‌نمایش ال‌جی K92 مشخص نیست؛ اما می‌دانیم رزولوشن آن +FHD است.

در ماه جون بود که کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام، در مصاحبه‌ای گفت: «کوالکام تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ مجهز به مودم X51 را معرفی کرده است؛ تراشه‌ای مقرون‌به‌صرفه با مودم 5G که سبب خواهد شد نسل نوین ارتباطات دراختیار کاربران بیشتری در سراسر جهان قرار گیرد.»

به‌نظر می‌رسد ال‌جی K92 نیز یکی از گوشی‌های هوشمند اقتصادی باشد که مدیرعامل کواکلام به آن اشاره کرده بود. در تصاویر رندر محصول میان‌رده شرکت کره‌ای می‌توان دید که در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای تعبیه شده است تا دوربین سلفی در آن محل قرار گیرد. این طراحی سبب می‌شود میزان بیشتری از سطح بدنه دراختیار صفحه‌نمایش قرار بگیرد.

مشخصات سخت افزاری ال جی K92

کره جنوبی ازجمله کشورهایی است که در آن، فناوری ارتباطات 5G به‌سرعت جایگزین نسل قبلی ارتباطات می‌‌شود. طبیعتا چنین بازاری به محصولاتی در رده‌های قیمتی مختلف نیاز دارد تا پاسخگوی طیف گسترده‌ی کاربران باشد. ال‌جی نیز در نظر دارد با عرضه گوشی هوشمندی مانند ال‌جی K92 پاسخگوی بخشی از کاربران با بودجه‌های محدود باشد؛ البته چنین موضوعی به‌معنی عرضه اختصاصی K92 تنها برای بازار کره جنوبی نیست و انتظار می‌رود ال‌جی گوشی هوشمند میان‌رده خود را به بازارهای دیگر دنیا نیز ببرد.

ازجمله بازارهایی که ال‌جی K92 احتمالا در آن عرضه خواهد شد، بازار ایالات متحده است. اصولا گوشی‌های هوشمند سری ال‌جی K در بازار ایالات متحده فروش قابل توجهی دارند و به‌نظر می‌رسد ال‌جی K92 نیز به یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار این بازار تبدیل شود.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری که انتظار می‌رود ال‌جی K92 یدک بکشد، دوربین اصلی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر اسکنر اثر انگشت تعبیه‌شده در لبه‌های گوشی هوشمند خواهد بود. متأسفانه هنوز اطلاعاتی از جمله قیمت، زمان رونمایی و همچنین تنوع رنگ‌بندی محصول معرفی‌نشده‌ی ال‌جی دراختیار نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات