تصویر و مشخصات سخت‌افزاری ال جی W31 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی W31 به تراشه هلیو پی ۲۲ ساخت مدیاتک و ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.
تبلیغات

ال‌جی درکنار رونمایی گوشی‌های هوشمندی مانند ولوت و وینگ، برای بازار محصولات میان‌رده و پایین‌رده نیز برنامه دارد و به‌نظر می‌رسد به‌زودی تلفن هوشمندی را برای عرضه به بازار آماده می‌سازد. محصول جدید شرکت کره‌ای که ال‌جی W31 نام دارد، در کنسول گوگل پلی دیده شده است.

همراه ‌با تصاویر، مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند پایین‌رده نیز فاش شده که ما را با ال‌جی W31 آشناتر می‌سازد. محصول جدید شرکت کره‌ای از مشخصات سخت‌افزاری پایین‌رده بهره می‌برد؛ اما ظاهری شیک و امروزی دارد. در بالای صفحه‌نمایش بریدگی به‌چشم می‌خورد که برای قرارگرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. همچنین، حاشیه بسیار کمی در دورتادور صفحه‌نمایش وجود دارد؛ اما این میزان در انتهای صفحه‌نمایش کمی بیشتر از سایر نقاط توجه را به گ‌خود جلب می‌کند.

ازنظر مشخصات سخت‌افزاری، گوشی ال‌ جی W31 از تراشه هلیو پی ۲۲ ساخت مدیاتک قدرت می‌گیرد و ۴ گیگابایت حافظه رم دارد. شرکت کره‌ای برای محصول جدید خود از صفحه‌نمایشی با پنل LCD و رزولوشن ۱،۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند؛ اما متأسفانه ابعاد صفحه‌نمایش هنوز مشخص نیست. چنین مشخصاتی سبب می‌شود که گوشی هوشمند مبتنی‌بر اندروید ۱۰ ال‌جی قیمت کمی داشته باشد و کاربران بسیاری با بودجه‌های متفاوت، بتوانند ال‌جی W31 را بخرند.

مشخصات سخت افزاری  ال جی W31

در گزارش‌های قبلی، اشاره شده بود که ال‌جی W31 به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص میزان عمق در تصویر مجهز است. درنهایت، می‌دانیم که محصول جدید شرکت کره‌ای از باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد؛ اما مشخص نیست که آیا ال‌جی برای تلفن هوشمند پایین‌رده خود از فناوری شارژ سریع استفاده خواهد کرد یا خیر.

باتوجه‌به قرارگرفتن ال‌جی W31 در کنسول گوگل پلی، انتظار می‌رود که فاصله چندانی با زمان رونمایی آن نداشته باشیم. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره تلفن هوشمند جدید ال‌جی چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید چنین محصولی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات