والپیپرهای آیفون ۱۲ را از اینجا دانلود کنید

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۲
مطالعه 4 دقیقه
والپیپرهای آیفون ۱۲ که در نسخه‌ی روشن و تاریک دردسترس قرار گرفته‌اند، در ادامه‌ی این مقاله با وضوح بالا قابل‌دانلود هستند.
تبلیغات

اپل همه‌ساله گوشی‌های سری آیفون را با مجموعه‌ی جدیدی از والپیپرها به بازار عرضه می‌کند. این شرکت شب گذشته گوشی‌های آیفون ۱۲ معمولی، آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس (Apple iPhone 12 Pro Max) را با نمایشگر OLED و اینترنت 5G و بدنه‌ای با لبه‌ی تخت معرفی کرد. آیفون‌های نسل جدید اپل دارای مجموعه‌ای از والپیپرهای جذاب هستند که به‌تازگی توسط رسانه‌ی 9to5Mac از سیستم‌عامل iOS 14.1 استخراج شده‌اند.

اپل اعلام کرد گوشی‌هایش جدیدش را در رنگ‌بندی متنوع عرضه می‌کند. رگه‌هایی از رنگ‌بندی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در والپیپرهای اختصاصی این گوشی‌ها دیده می‌شود. به‌علاوه والپیپرها دارای نسخه‌ی روشن و تاریک هستند. والیپپرهای این مقاله هنگامی که در iOS 14.1 روی آیفون ۱۲ نصب شوند، والپیپر زنده (Live Wallpaper) هستند، بااین‌حال نمی‌توان نسخه‌ی زنده‌ی آن را با گوشی‌های دیگر به‌اشتراک گذاشت. 

در ادامه می‌توانید والپیپرهای آیفون ۱۲ را دانلود کنید:

والپیپرهای روشن آیفون ۱۲

والپیپرهای تاریک آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ مینی با قیمت پایه‌ی ۷۲۹ دلار در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) به بازار عرضه می‌شود (در همین تاریخ شاهد عرضه‌ی آیفون ۱۲ پرو مکس نیز خواهیم بود). رنگ‌بندی اعلام‌شده برای آیفون ۱۲ مینی شامل مشکی و سفید و آبی و قرمز و سبز است. آیفون ۱۲ با قیمت پایه‌ی ۸۲۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. پیش‌فروش آیفون ۱۲ از جمعه‌ی پیش‌رو آغاز خواهد شد. اپل قصد دارد گوشی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) به بازار عرضه کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی والپیپرهای آیفون ۱۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات