وان پلاس دو گوشی میان‌رده دیگر نیز تا انتهای اکتبر معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود دو تلفن هوشمند جدید، وان پلاس نورد N10 و نورد N100 نام داشته باشند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که ماه اکتبر برای وان‌پلاس بازه زمانی شلوغی خواهد بود. شرکت چینی گویا علاوه بر وان ‌پلاس ۸ تی برای معرفی محصولات دیگری از سری وان‌ پلاس نورد می‌شود. درواقع پس از ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) که زمان معرفی وان‌پلاس 8T خواهد بود، شرکت چینی، دو گوشی هوشمند میان‌رده به‌نام‌های وان‌پلاس نورد N10 و نورد N100 را رونمایی می‌کند.

گوشی وان‌ پلاس نورد برای بازار ایالات متحده طراحی شد؛ اما به‌نظر می‌رسد که تازه‌واردان سری نورد به بازارهای دیگر دنیا نیز راه می‌یابند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری، وان‌پلاس نورد N10 دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۰، صفحه‌نمایش ۶/۴۹ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است.

ماژول دوربین اصلی متشکل شده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای سنجش میزان عمق در تصویر. جالب است بدانید وان‌پلاس نورد N10 اولین گوشی هوشمند از شرکت چینی خواهد بود که دوربینی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را یدک می‌کشد.

در طرف دیگر، وان‌پلاس نورد N100 قرار دارد؛ گوشی هوشمندی که مشخص نیست چرا چنین نامی برای آن انتخاب شده و شایعات از ضعف سخت‌افزاری آن نسبت به مدل نورد N10 خبر می‌دهند. درواقع نورد N100 احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ می‌شود. بااین‌حال تا زمان رونمایی وان‌پلاس از محصولات جدید خود باید صبر کرد و دید که شرکت چینی چه سورپرایزهایی را برای علاقه‌مندان به محصولات خود در نظر گرفته است.

تقریبا دو ماه پیش بود که وان‌پلاس نورد معرفی شد؛ اولین گوشی هوشمند شرکت چینی وان‌پلاس که برای بازار محصولات میان‌رده در نظر گرفته شده بود. نورد، تلفن هوشمندی با سخت‌افزاری نسبتا توانمند، سازگار با فناوری ارتباطات 5G و برچسب قیمتی مطلوب است که رقیبی سرسخت برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی موجود در بازار به شمار می‌رود. بااین‌حال، محدودیت در عرضه سبب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان قادر به تهیه‌ی آن نباشند.

شاید همین امر نیز سبب شده باشد که وان‌پلاس خود را برای عرضه دو مدل میان‌رده دیگر برای بازارهای جهانی آماده سازد. ازآنجاکه اسنپدراگون ۶۹۰ مدل 5G از اسنپدراگون 765G ارزان‌تر است؛ انتظار می‌رود که نورد N10 نیز برچسب قیمت کمتری در مقایسه با وان‌پلاس نورد داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات