وان پلاس دور دوم برنامه IDEAS را آغاز کرد

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس در دور دوم برنامه‌ی IDEAS، از طرفدارانش می‌خواهد ایده‌هایی برای شکل‌دهی آینده‌ی اکسیژن OS مطرح کنند. به برترین ایده‌ها جایزه‌ی ویژه‌ای اهدا می‌شود.
تبلیغات

وان‌پلاس اعلام کرد مرحله‌ی جدید پروژه‌ی IDEAS را راه‌اندازی کرده است. وان‌پلاس ازطریق پروژه‌ی IDEAS ایده‌های کاربران را برای قابلیت‌های اکسیژن OS دریافت و اعلام کرد به ایده‌های برتر جایزه می‌دهد. این پروژه برای بار دوم بازگشته است. وان‌پلاس مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹)، یعنی زمان آغاز به کار IDEAS به‌صورت اولیه آغاز، گفت IDEAS بدین‌منظور خلق شده که طرفداران برند وان‌پلاس بازخوردهای خود برای بهبود تجربه‌ی محصولات وان‌پلاس را به این شرکت منتقل کنند. در پروژه‌ی IDEAS، تمامی کاربران وان‌پلاس می‌توانند به ایده‌های محبوب خود امتیاز دهند. 

وان‌پلاس می‌گوید در دور اول برنامه‌ی IDEAS بیش از پنج‌هزار ایده از کاربران دریافت کرده و انجمن‌های آنلاین شرکت میزبان ده‌هاهزار بحث و گفت‌و‌گو بوده ‌است. وان‌پلاس از موفقیت‌آمیزبودن دور اول IDEAS خبر می‌دهد و می‌گوید کاربران ازطریق IDEAS 2.0 می‌توانند باردیگر بخت خود را برای نقش داشتن در شکل‌گیری آینده‌ی OxygenOS امتحان کنند.

اگر ایده‌‌تان پذیرفته شود، وان‌پلاس بلیت ویژه‌ای برای رویدادی آفلاین به شما هدیه و هزینه‌ی سفر رفت‌و‌برگشت و اقامت شما را نیز پوشش می‌دهد. البته اینکه چنین هدیه‌ای در سال جاری میلادی و دوران کرونا چگونه قرار است اعطا شود، جای سؤال دارد. وان‌پلاس به پنج ایده‌ی برتر دور اول برنامه‌ی IDEAS یک هدفون بولتز وایرلس ۲ هدیه داده بود؛ اما متأسفانه این هدفون در دور دوم به برندگان داده نمی‌شود.

دور دوم IDEAS از ۲۸ سپتامبر تا ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۷ مهر تا ۱۶ آبان ۱۳۹۹) ادامه دارد و برترین ایده‌ها ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۶ آبان ۱۳۹۹) اعلام خواهند شد. وان‌پلاس می‌گوید تمامی ایده‌ها باید نرم‌افزاری باشند. می‌توانید فهرست کامل قوانین و جوایز دور دوم IDEAS را در انجمن آنلاین وان‌پلاس مطالعه کنید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات