شیائومی از گوشی اقتصادی ردمی 9A با رم ۶ گیگابایتی رونمایی کرد

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
گوشی شیائومی ردمی 9A فردا با یک ارتقای سخت‌افزاری دیگر که شامل رم ۸ و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی می‌شود، در چین عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی گوشی Redmi 9A را با نمایشگر و باتری بزرگ، رم و حافظه ذخیره‌ سازی به‌ترتیب ۳ و ۳۲ گیگابایتی، در ابتدای سال جاری میلادی رونمایی کرد. اندکی بعد، همین گوشی با نام Redmi 9i در بازار هند عرضه شد؛ البته مشخصات فنی آن به رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌ترتیب ۴ و ۶۴ گیگابایتی ارتقا یافت.

اکنون، نسخه‌ی جدیدی از گوشی ردمی 9A در بازار چین معرفی شده است که با قیمت باورنکردنی ۱۴۵ دلار، رم ۶ گیگابایتی به‌همراه حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌کند.

دوربین پشتی گوشی ردمی 9A مجهز به یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.2 است که می‌تواند با کیفیت FullHD فیلم‌برداری کند. همچنین دوربین سلفی دارای یک حسگر خواهد بود که در پشت بریدگی قطره‌ای نمایشگر مستقر شده و اندازه‌ی ۵ مگاپیکسلی دارد.

گوشی ردمی 9A مجهز به تراشه‌ی هلیو G25 است، این تراشه برای یک گوشی در رده‌ی قیمتی ردمی 9A قابل قبول خواهد بود؛ اما نقطه‌ی عطف این گوشی اقتصادی باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن به‌شمار می‌رود که ازطریق پورت microUSB و توان ۱۰ وات شارژ خواهد شد.

گوشی شیائومی ردمی 9A فردا با قیمت ۹۹۹ یوآن چین که حدودا معادل ۱۴۵ دلار آمریکا می‌شود، به بازار عرضه خواهد شد. درنهایت اما باتوجه‌به اینکه با این میزان پول در چین، کاربران می‌توانند گوشی Redmi 10X 4G را خریداری کنند که علاوه‌بر نمایشگر بهتر، تراشه‌ی قدرتمندتر، دارای دوربین‌های بیشتری است و از امکان شارژ سریع‌تر پشتیبانی می‌کند، پرسشی در ذهن شکل می‌گیرد: آیا این گوشی ارزش خرید خواهد داشت؟

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات