گوشی های خانواده شیائومی می 10 تی در روز ۹ مهر به صورت رسمی رونمایی می‌شوند

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، شیائومی با یک رویداد آنلاین از خانواده گوشی‌های هوشمند Mi 10T رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

با اینکه مدتی پیش اطلاعاتی از خانواده گوشی‌های هوشمند می ۱۰ تی به بیرون درز کرده بود، اما اعلام شیائومی برای رونمایی رسمی از گوشی‌های هوشمند سری Mi 10T خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این برند است. طی یک رویداد آنلاین در تاریخ ۹ مهر ماه و در ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران)، کمپانی شیائومی به‌صورت رسمی و البته گسترده از سری گوشی‌های Mi 10T رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که در این رویداد آنلاین از گوشی‌های شیائومی می ۱۰ تی، گوشی شیائومی می ۱۰ تی پرو و گوشی شیائومی می ۱۰ تی لایت رونمایی شود؛ همان‌طور که شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود، برای نسخه لایت از تراشه اسنپ‌دراگون 750g استفاده و قیمت ۳۰۰ دلاری برای آن تعیین می‌شود.

در رابطه با Mi 10T Pro تا به امروز شیائومی سکوت خود را نشکسته است، اما باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده از این گوشی، انتظار می‌رود که شاهد صفحه LCD ۱۴۰ هرتزی، باتری پرقدرت و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی باشیم. این گوشی احتمالا از رابط کاربری MIUI 12 پشتیبانی خواهد کرد و با وجود اینکه دوست داریم که نسخه اندروید پایه ۱۱ داشته باشد، اما به‌نظر نمی‌رسد که به این زودی شاهد انتشار اندروید ۱۱ باشیم.

قیمت Mi 10T حدودا ۵۰۰ یورو و قیمت Mi 10T Pro هم ۶۰۰ یورو پیش‌بینی می‌شود که به احتمال زیاد هر دوی آن‌ها به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و تکنولوژی 5G مجهز خواهند بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات