تصاویر فاش‌شده از وان پلاس 8T از تغییر طراحی ماژول دوربین خبر می‌دهد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
برخلاف محصولات پیشین سری پرچم‌دار وان‌پلاس در وان‌پلاس 8T از ماژول دوربینی با طراحی مستطیل‌شکل استفاده می‌شود.
تبلیغات

چندی پیش تصویری رندرشده از وان ‌پلاس 8T فاش شد که ما را با طراحی پنل جلویی پرچم‌دار جدید شرکت چینی آشنا می‌ساخت. در این طراحی می‌شد دید که گوشی وان ‌پلاس 8T نسبت به مدل پیشین خود طراحی چندانی نداشته است و تقریبا از همان زبان طراحی استفاده می‌کند.

بااین‌حال، تصاویر رندرشده‌ی جدیدی در فضای مجازی قرار گرفته است که این‌بار اطلاعات جالبی از پنل پشتی وان‌پلاس 8T را در اختیارمان قرار می‌دهد. در تصاویر، طراحی پنل جلویی تغییری ندارد؛ اما آنچه بیش از هر موردی نظر ما را به خود جلب می‌کند، تغییراتی در ماژول دوربین اصلی است.

رندر وان پلاس 8 تی / OnePlus 8T

با درنظرگرفتن تصاویر، وان‌پلاس 8T دارای ماژولی با طراحی مستطیل‌شکل در پنل پشتی است که چهار دوربین به‌همراه فلش و حسگرهای مختلف را یدک می‌کشد. درواقع برای اولین‌بار است که محصولی از وان‌پلاس با برخورداری از چنین ماژولی را مشاهده خواهیم کرد. اصولا تلفن‌های هوشمند دو شرکت اوپو و ریلمی از چنین طراحی استفاده می‌کنند و گویا وان‌پلاس 8T نیز به جمع این محصولات با ماژول دوربینی مستطیل‌شکل می‌پیوندد.

از نظر سخت‌افزاری، وان‌پلاس 8T مجهز به نمایشگری با ابعاد ۶/۵۵ اینچ، رزولوشن ۱،۰۸۰ در ۲،۴۰۰ پیکسل با پنل آمولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌شود. بالای نمایشگر در سمت چپ، حفره‌ای وجود دارد تا میزبان دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی شود. افشاگر تصاویر رندرشده توضیح می‌دهد که مانند وان‌پلاس ۸ در پرچم‌دار جدید نیز تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌شود؛ اما گزارش‌های قبلی به برخورداری وان‌پلاس 8T از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس اشاره می‌کردند.

طراحی ماژول دوربین وان پلاس 8 تی / OnePlus 8T

انتظار می‌رود وان‌پلاس 8T در دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ عرضه شود که مدل اول با حافظه ذخیره ‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و مدل مجهز به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نیز با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی به دست مشتریان برسد. ماژول دوربین بحث‌برانگیز وان‌پلاس 8T متشکل شده از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص میزان عمق در تصویر. بااین‌حال، به حسگرهای همراه‌با ماژول اشاره‌ای نشده است و باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر صبر کنیم.

گفته می‌شود وان‌پلاس 8T مبتنی بر اندروید ۱۱ است و باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی دارد. طبیعتا برخورداری از چنین فناوری باعث می‌شود باتری با ظرفیت نسبت بالای وان‌پلاس 8T در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ کامل شود. متاسفانه هنوز زمان دقیق رونمایی وان‌پلاس 8T مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود اواخر ماه سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر شاهد معرفی آخرین دستاورد شرکت چینی وان‌پلاس باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات