وان پلاس کلوور در فهرست گیگ‌بنچ رؤیت شد

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نتایج بنچمارک گوشی وان‌پلاس کلوور در گیگ‌بنچ، اطلاعاتی را از این گوشی فاش کرد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، اخباری از عرضه‌ی گوشی‌ وان‌پلاس کلوور (OnePlus Clover) شنیده می‌شد. گزارش‌های امروز از نتایج بنچمارک گوشی کلوور در پایگاه داده‌ی گیگ‌بنچ، اطلاعاتی را درباره‌ی گوشی جدید وان‌پلاس در اختیارمان قرار می‌دهند.

گفته‌ می‌شود وان‌پلاس کلوور مدل BE2012 از تراشه‌ی اسپندراگون ۴۶۰ کوالکوم و حافظه‌ی رم چهار گیگابایت و حافظه‌‌ ذخیره‌ سازی ۶۴ گیگابایت بهره می‌برد. درواقع، کلوور اولین گوشی وان ‌پلاس است که از سال ۲۰۱۶ با رم چهار گیگابایت عرضه می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، قیمت این گوشی ۲۰۰ دلار است.

در فهرست گیگ‌بنچ، مشاهده شده که محصول جدید از  پردازنده هشت هسته‌ا‌ی با کدنام بنگال با سرعت کلاک ۱/۸۰ گیگاهرتز بهره می‌برد. گوشی جدید وان‌پلاس در آزمایش تک‌هسته‌ای امتیاز ۲۴۵ و در آزمایش چند هسته‌ای امتیاز ۱۱۷۴ را کسب کرد. کلوور از اندروید ۱۰ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات وان پلاس کلوور

گفته می‌شود وان‌پلاس کلوور از صفحه‌نمایش ۶/۵۲ اینچی و رزولوشن Full HD پلاس بهره می‌برد. همچنین، در پنل پشتی گوشی شاهد مجمو‌عه دوربین سه‌گانه‌ هستیم که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر ۲ مگاپیکسل است. ظرفیت باتری وان‌پلاس کلوور ۶,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

اوایل تابستان امسال، وان‌‌پلاس از گوشی وان‌پلاس نورد رونمایی کرد. گوشی یادشده از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و ۳۴۹ دلار قیمت دارد. گفته‌ می‌شود نورد به بازار آمریکا عرضه نمی‌شود؛ اما گوشی‌های کلوور با قیمت کمتر از نورد دردسترس کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد.

نمی‌توان محبوبیت گوشی جدید وان‌پلاس را در بین کاربران آمریکایی پیش‌بینی کرد. موتورولا، سامسونگ و ا‌ل‌جی گوشی‌های باکیفیت و ارزان به بازار آمریکا عرضه کرده‌اند و باید دید که آیا کلوور می‌تواند در رقابت با آن‌ها به موفقیت برسد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات