بنچمارک گلکسی زد فولد 2 و نسخه طرفداران گلکسی اس 20 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی زد فولد ۲ و نسخه ویژه طرفداران گلکسی اس ۲۰ معلوم شده که هردو محصول سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند.
تبلیغات

باتوجه‌به گزارش‌ها و اخبار منتشرشده، می‌دانیم که سامسونگ برای عرضه دو محصول جدید آماده می‌شود. شرکت کره‌ای به‌زودی از نسخه‌ای ویژه از گلکسی اس ۲۰ رونمایی خواهد کرد و همچنین انتظار می‌رود که نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ با نام گلکسی زد فولد ۲ روانه بازار شود.

تاکنون اطلاعات مختلفی در مورد هردو محصول جدید سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفته است؛ اما این بار فهرست‌هایی از بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده که طبق آن‌ها برخی اطلاعات مهم ازجمله تراشه استفاده‌شده در دو گوشی هوشمند جدید شرکت کره‌ای مشخص می‌شود.

در فهرست‌ها مشخص شده که هردو گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۲ و نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ شده‌اند. در ادامه‌‌ی فهرست گلکسی زد فولد ۲ به برخورداری محصول جدید سامسونگ از اندروید ۱۰ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم اشاره می‌شود. نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ نیز ۶ گیگابایت حافظه رم دارد.

رندر نسخه طرفداران گلکسی اس 20

رسانه‌ها با بررسی فهرست‌های ثبت‌شده در بنچمارک گیک‌بنچ متوجه شده‌اند که نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ (با شماره مدل SM-G781N) دو بار و گلکسی زد فولد ۲ (با شماره مدل SM-F916N) نیز چهار بار پی‌در‌پی بنچمارک شده است. گفته شده بود که نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ همراه‌با تراشه اکسینوس ۹۹۰ عرضه می‌شود؛ اما نتایج بنچمارک، محصول جدید سامسونگ را با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ نشان می‌دهد. 

چندی پیش نیز شایعاتی از وجود نسخه ۴ جی گوشی هوشمند ذکرشده در فضای مجازی منتشر شد. با درنظرگرفتن اطلاعاتی که دراختیار داریم، نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ نیز باتوجه‌به بازارهای مختلف از تراشه اکسینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد و البته دارای نسخه‌ای ارزان‌تر با پشتیبانی از ارتباطات ۴ جی خواهد بود.

انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر سامسونگ به‌صورت کامل از گلکسی زد فولد ۲ رونمایی کند که شامل مشخصات سخت‌افزاری، ویژگی‌ها، قیمت و زمان عرضه خواهد شد. متاسفانه در مورد زمان عرضه گلکسی زد فولد ۲ اطلاعاتی دراختیار نداریم؛ اما گفته می‌شود که نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ در اکتبر عرضه خواهد شد.

بنچمارک نسخه طرفداران گلکسی اس 20
بنچمارک گلکسی زد فولد 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات