قیمت احتمالی گوشی ال جی وینگ با نمایشگر چرخشی فاش شد

شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، ال‌جی وینگ قیمتی در حدود هزار دلار خواهد داشت.
تبلیغات

چندی پیش اطلاعاتی از محصول در دست ساخت ال‌جی به‌نام ال ‌جی وینگ (LG Wing) همراه‌با ویدیویی منتشر شد که نه‌تنها برخی مشخصات سخت‌افزاری، بلکه ویژگی‌های طراحی دستاورد جدید شرکت کره‌ای را به نمایش می‌گذاشت.

طراحی گوشی ال ‌جی وینگ به‌گونه‌ای است که نمایشگر ثانویه به‌صورت پنلی مجزا به نمایشگر اصلی متصل شده و با چرخش ۹۰ درجه‌ای دراختیار کاربر قرار می‌گیرد. درواقع کاربر می‌تواند از هر دو نمایشگر به‌صورت هم‌زمان استفاده کند. چنین طراحی به کاربران اجازه می‌دهد که روی نمایشگر اصلی امکان مشاهده اپلیکیشن در حال اجرا را داشته باشند و در نمایشگر ثانویه نیز برای ناوبری در اپلیکیشن، فرامین مختلفی را صادر کنند.

نمایشگر اصلی از ابعاد ۶/۸ اینچ و نمایشگر ثانویه نیز از ابعاد ۴ اینچ استفاده خواهد کرد. بااین‌حال، در مورد مشخصات سخت‌افزاری دو نمایشگر اطلاعاتی منتشر نشده است. درواقع نمی‌دانیم ال‌جی برای محصول جدید خود از چه پنل‌هایی استفاده کرده یا میزان رزولوشن، نرخ روشنایی و موارد دیگر مانند تراکم پیکسلی دو نمایشگر چقدر است.

حال، اطلاعات جالبی ازجمله قیمت ال‌جی وینگ در فضای مجازی قرار گرفته است که اگر صحت داشته باشند، محصول جدید شرکت کره‌ای قیمتی نزدیک به ۱،۰۰۰ دلار خواهد داشت. زمان تقریبی عرضه‌ی گوشی هوشمند معرفی‌نشده‌ی ال‌جی در پاییز خواهد بود و گویا برای عرضه در بازارهای مختلف ازجمله ایالات متحده آماده می‌شود.

متاسفانه اطلاعات بسیار کمی در مورد مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی وینگ دراختیار داریم؛ اما برخی شایعات به برخورداری دوربین اصلی ۶۴ پیکسلی در پنل پشتی خبر می‌دهد که درواقع یکی از سه دوربین موجود روی ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود. در آخرین گزارش‌ها نیز اشاره شده که ال‌جی وینگ از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی قدرت می‌گیرد. با این حساب، محصول جدید شرکت کره‌ای از فناوری ارتباطات ۵ جی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در ویدیوی جدیدی که از ال‌جی وینگ در فضای مجازی قرار گرفته است، می‌توان نحوه عملکرد نمایشگر ثانویه را مشاهده کرد. درحالی‌که کاربر، بازی اندرویدی را اجرا می‌کند نقشه راه مسابقه اتومبیل‌رانی در نمایشگر ثانویه قرار گرفته است. درواقع می‌توان گفت که ال‌جی وینگ می‌تواند تأثیر بسیار جالبی روی گیمینگ موبایل و تجربه بازی‌های مختلف داشته باشد.

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات