ویدیویی از گوشی ال جی وینگ با نمایشگر چرخشی منتشر شد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در ویدیویی ۱۰ ثانیه‌ای، گوشی هوشمند ال‌جی وینگ به نمایش گذاشته شده و می‌توان برخورداری آن از نمایشگری ثانویه با قابلیت استفاده هم‌زمان درکنار نمایشگر اصلی را مشاهده کرد.
تبلیغات

درحال‌حاضر شاهد عرضه محصولاتی هستیم که از دو یا سه نمایشگر استفاده می‌کنند. گوشی‌های تاشو حتی شرکت اپل را نیز به وجد آورده تا محصولی به‌نام آیفون فولد را با سه نمایشگر بسازد؛ البته چنین خبری هنوز از سوی کوپرتینویی‌ها تأیید نشده است.

بااین‌حال، گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد به زمان رونمایی از محصول ال‌جی با دو نمایش نزدیک شده‌ایم. در ویدیویی می‌توان ال ‌جی وینگ را مشاهده کرد؛ البته تفاوت اصلی محصول شرکت کره‌ای با نمونه‌های موجود در بازار، امکان استفاده هم‌زمان از دو نمایشگر است.

درواقع نمایشگر ثانویه با بدنه‌ای جداگانه به نمایشگر اصلی متصل شده و امکان چرخش آن برای استفاده از هردو نمایشگر به‌صورت هم‌زمان وجود دارد. چنین طراحی سبب می‌شود که کاربر برای استفاده از اپلیکیشن‌ها نیازی به کار با نمایشگر اصلی نداشته باشد. درواقع در ویدئو می‌توان مشاهده کرد که اپلیکیشنی در حال اجرا است و گزینه‌های مختلف برای مدیریت اپلیکیشن در نمایشگر ثانویه دراختیار کاربر قرار می‌گیرند.

درکنار ارائه خدمات مختلف برای اپلیکیشن مدنظر کاربر، امکان انجام چند کار به‌صورت هم‌زمان یا مالتی تسکینگ نیز در ال‌جی وینگ به مراتب ساده‌تر خواهد شد؛ برای مثال در حال تماشای ویدیویی در صفحه اصلی هستید و در صفحه ثانویه می‌توانید پیامکی به دوستتان ارسال کنید.

اصولا ویدیوها یا تصاویر منتشرشده ممکن است به نسخه آزمایشی محصولات مرتبط باشد؛ اما گفته شده گوشی هوشمند به نمایش درآمده در ویدئو، نسخه نهایی ال‌جی وینگ است. انتظار می‌رود محصول جدید شرکت کره‌ای تا پایان سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.

در گزارش به مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی وینگ نیز اشاره شده که گویا تراشه‌ای از سری اسنپدراگون ۷ با پشتیبانی از ارتباطات ۵ جی خواهد داشت. همچنین دوربین اصلی نیز از رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل استفاده می‌کند. در بدنه قاب مجهز به نمایشگر اصلی، مقدار بسیار کمی حاشیه وجود دارد و هیچ جایگاهی به دوربین سلفی اختصاص نیافته است.

چنین امری می‌تواند بیانگر استفاده ال‌جی وینگ از دوربین مخفی‌شده در پشت نمایشگر باشد یا احتمالا محصول جدید شرکت کره‌ای از دوربینی کشویی استفاده خواهد کرد. احتمال اینکه بتوان از دوربین اصلی موجود در بدنه نمایشگر ثانویه به‌صورت چرخشی به‌جای دوربین سلفی استفاده کرد نیز وجود دارد.

درحال‌حاضر می‌توان مشاهده کرد که بسیاری از شرکت‌ها در حال ساخت گوشی تاشوی هوشمندی با امکانات گسترده‌تر از حتی پرچم‌دارانشان هستند. بااین‌حال، باید صبر کرد و دید کدامیک از برندهای مطرح گوشی‌های هوشمند در دنیا پیروز بازار گوشی تاشو خواهد شد.

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات