گلکسی M51 سامسونگ با باتری ۷ هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی ام ۵۱ سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد رونمایی سامسونگ از گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی ام به‌نام گلکسی ام ۵۱ (Galaxy M51) باشیم. حال، گزارش‌هایی وجود دارد که میزان ظرفیت باتری محصول معرفی‌نشده‌ی شرکت کره‌ای را مشخص می‌سازد.

در صورت صحت شایعات موجود در فضای مجازی، گوشی سامسونگ گلکسی ام ۵۱ همراه‌با باتری به ظرفیت ۷،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت روانه بازار می‌شود و برای انجام محاسبات داده‌ها نیز از تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام قدرت می‌گیرد. چنین امری در حالی است که اصولا گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، ظرفیتی بین ۳ تا ۵ هزار میلی‌آمپرساعت را به کاربر ارائه می‌دهند.

در ادامه‌ی گزارش به مشخصات سخت‌افزاری دیگر گلکسی ام ۵۱ سامسونگ اشاره می‌شود که شامل برخورداری محصول جدید شرکت‌ کره‌ای از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه‌با نمایشگری تخت به ابعاد ۶/۶۷ اینچ است. گفته می‌شود که نمایشگر گلکسی ام ۵۱ رزولوشن +FHD را به دارندگان ارائه می‌دهد.

محصول جدید سامسونگ از شماره مدل SM-M515F استفاده می‌کند و چندی پیش نیز در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. در نتایج بنچمارک مشخص شد که گلکسی ام ۵۱ از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و همچنین در آمارهای ارائه‌شده در وب‌سایت رسمی FCC نیز اعلام شده که برای شارژ باتری ۷،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از فناوری شارژ ۲۵ واتی استفاده خواهد شد؛ فناوری که نمونه مشابه آن را در گلکسی ام ۳۱ دیده بودیم.

انتظار می‌رود که گلکسی ام ۵۱ سامسونگ در هند معرفی شود؛ اما باتوجه‌به قرار گرفتن نام محصول عرضه‌نشده‌ی سامسونگ در وب‌سایت روسی شرکت کره‌ای، به احتمال فراوان گلکسی ام ۵۱ علاوه بر عرضه در هند، راهی بازارهای بیشتری شود. متاسفانه مشخص نیست قیمت گوشی M51 چه‌قدر خواهد بود؛ اما انتظار می‌رود که از محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات