کدام‌یک از محصولات سامسونگ سه آپدیت بزرگ اندروید را دریافت خواهند کرد؟

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ فهرستی از محصولاتی منتشر کرده است که به‌جای دو سال، از سه‌ سال، پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار خواهند بود.
تبلیغات

پس از معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ مشخص شد که پرچم‌داران جدید شرکت کره‌ای به مدت سه سال آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت خواهند کرد و این یعنی دارندگان سری گوشی نوت ۲۰ قادر به تجربه سه سیستم‌عامل بعدی اندروید خواهند بود.

سپس اخباری منتشر شد که سران سامسونگ در نظر دارند مدت زمان پشتیبانی نرم‌افزاری از برخی محصولات دیگر خود را نیز افزایش دهند. درواقع درکنار سری گلکسی اس و نوت، محصولات دیگری از جمله برخی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A نیز قادر به دریافت نسخه‌های بعدی سیستم‌عامل اندروید خواهند بود.

با‌این‌حال، مشخص نبود که کدامیک از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های ساخت سامسونگ از پشتیبانی نرم‌افزاری سه‌ساله برخوردار می‌شوند. حال، جانگیون، یون، یکی از مقامات بلندپایه‌ی سامسونگ و مدیر گروه پلتفرم نرم‌افزاری، در بیانیه‌ای گفته است:

سامسونگ متعهد شده تا کاربران دستگاه‌های سری گلکسی از آخرین امکانات نرم‌افزاری (سیستم‌عامل اندروید) برخوردار شوند. درحالی‌که کاربران برای مدت بیشتری از محصولات در اختیارشان استفاده می‌کنند، ما در حال کار روی عرضه‌ی پچ‌های امنیتی و افزودن ویژگی‌های جدید به محصولاتمان هستیم. با افزایش پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت سه‌سال، ما چرخه فعالیت محصولات سری گلکسی را با برخورداری از سه سیستم‌عامل جدید اندروید، افزایش می‌دهیم و در نظر داریم که کاربران از آخرین نوآوری‌ها به محض اینکه دردسترس قرار گرفتند، برخوردار شوند.

در ادامه فهرستی از محصولات سری گلکسی تهیه شده است که سه نسل از سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کنند:

اکثر محصولات ذکرشده همراه‌با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به بازار عرضه شدند. با درنظرگرفتن سخنان مقامات ارشد سامسونگ، انتظار می‌رود تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های موجود در فهرست سه آپدیت بزرگ اندروید ۱۱، اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ را دریافت کنند. محصولاتی که همراه‌با اندروید ۹ عرضه شده و تاکنون اندروید ۱۰ را دریافت کرده‌اند نیز در آینده، آپدیت بزرگ اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات