رندر گلکسی S20 فن ادیشن سامسونگ منتشر شد

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جزئیات ظاهری محصول بالارده‌ی جدید از خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ سامسونگ، با انتشار اولین تصویر منتسب به آن فاش شد.
تبلیغات

سامسونگ برای افزایش فروش گوشی‌های پرچم‌دارش، محصولی بالارده از خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ معرفی خواهد کرد. امروز نیز حساب کاربری Evan Blass aka evLeaks در توییتر اولین تصویر منتسب به محصول یادشده را منتشر کرده است.

انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ با نمایشگری ۶٫۵ اینچی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی UFS 3.0 رونمایی شود. ناگفته نماند گلکسی S20 فن ادیشن از حافظه‌ی microSD پشتیبانی خواهد کرد و صفحه‌‌نمایش آن از نوع Infinity-O و دوربین سلفی آن روزنه‌ای‌شکل و اسکنر اثرانگشتش زیر نمایشگر خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود پیکربندی دوربین در این گوشی سامسونگ شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فتو با بزرگ‌نمایی سه‌برابری باشد. همچنین، رزولوشن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل خواهد بود.

رندر گلکسی S20 Fan Edition سامسونگ

براساس گزارش‌های منتشرشده، گوشی جدید سامسونگ سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند و رابط کاربری آن One UI 2.5 است. ظرفیت باتری در محصول یادشده ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود و در دو نوع، با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G یا بدون این قابلیت راهی بازار می‌شود. تصویر بالا مربوط به نوع 5G این گوشی هوشمند است.

اعتقاد بر این است که این دستگاه با شماره‌مدل SM-G780 برای بازارهای جهانی و SM-G781 برای بازار آمریکا عرضه شود. افزون‌براین، انتظار نمی‌رود این محصول در رویداد آنپکد هفته‌ی آتی معرفی شود. درواقع، گوشی هوشمند مذکور با قیمت ۷۵۰ دلار از اکتبر دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات