سری گلکسی اس 20 سامسونگ به‌زودی One UI 2.5 را دریافت می‌کند

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد به‌روزرسانی جدیدی را برای سری گلکسی اس ۲۰ عرضه کند که شامل رابط کاربری One UI 2.5 می‌شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده سری جدید گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ معرفی شود که شامل سه مدل مختلف خواهد بود. با این حال، برخورداری از سخت‌افزاری به‌روزتر تنها ویژگی سری نوت ۲۰ نیست و گویا شامل نسخه جدیدتری از رابط کاربری One UI نیز می‌شود.

در گزارش‌ها ذکرشده که سری گلکسی نوت ۲۰ برخوردار از رابط کاربری One UI 2.5 است. همین امر نیز سبب شده که گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان عرضه نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی سامسونگ برای محصولات دیگر شرکت کره‌ای افزایش یابد.

سه مدل جدید از سری گلکسی نوت ۲۰ در ۵ اوت (۱۵ مرداد) رونمایی خواهند شد؛ اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که عرضه به‌روزرسانی شامل رابط کاربری One Plus 2.5 برای محصولاتی ازجمله سری گلکسی اس ۲۰ نیز در دستور کار مهندسان سامسونگ قرار دارد و احتمالا با فاصله کمی پس از معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ به‌روزرسانی جدید برای محصولات دیگر سامسونگ عرضه خواهد شد.

در صورتی که به‌روزرسانی جدید برای سه مدل سری گلکسی اس ۲۰ عرضه شود، نسخه رابط کاربری One UI 2.1 به One UI 2.5 ارتقا خواهد یافت. چنین اتفاقی در گذشته نیز رخ داده است. سری گلکسی نوت ۱۰ همراه با رابط کاربری One UI 1.5 عرضه شد و سپس شاهد ارائه به‌روزرسانی نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ برای محصولات دیگر این شرکت بودیم.

گفته می‌شود یکی از ویژگی‌های مهم رابط کاربری جدید سامسونگ، ارائه آزادی عمل بیشتر در ضبط ویدیوها خواهد بود؛ به نحوی که کاربر حق اعمال تغییرات به مراتب بیشتری را در هنگام ضبط ویدیوها خواهد داشت.

آن‌طور که پیدا است، سری گلکسی نوت ۲۰ تنها محصولاتی نخواهد بود که به‌صورت از پیش نصب‌شده همراه با رابط کاربری One UI 2.5 عرضه می‌شوند. در برخی از گزارش‌ها اشاره شده است که سری میان‌رده گلکسی A و همچنین گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد جدید و سری گلکسی M نیز با رابط کاربری One UI 2.5 به دست خریداران خواهند رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات