گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ همراه با شارژر ۲۵ واتی عرضه می‌شود

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری در حساب شخصی توییتر خود گفته است که گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا سامسونگ همراه‌ با شارژر ۲۵ واتی عرضه می‌شوند.
تبلیغات

برای مدتی است که شایعات فراوانی در مورد نسل بعدی سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ محصولی که قرار است طی هفته‌های آینده رونمایی شود و درواقع جایگزین سری گلکسی نوت ۱۰ خواهد شد.

آخرین اطلاعات منتشرشده به نوع شارژر موجود در بسته‌بندی گلکسی نوت ۲۰ اولترا اشاره دارد. چندی پیش گفته شد که سری جدید گلکسی نوت ۲۰ از شارژر سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که همراه‌با گوشی هوشمند جدید سامسونگ، شارژر ۲۵ واتی در درون بسته‌بندی به خریداران عرضه می‌شود.

باتوجه‌به گزارش‌ها می‌توان حدس زد که سامسونگ برای کاهش قیمت محصول نهایی، شارژری ارزان‌تر همراه‌با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت ۲۰ عرضه می‌کند و درواقع حق خرید شارژری سریع‌تر دراختیار خریداران خواهد بود.

این موضوع را افشاگری با نام کاربری rquandt در توییتر تأیید کرده است و به گفته وی دو مدل گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا دارای شارژر ۲۵ واتی خواهند بود. سامسونگ در نظر دارد سری گلکسی نوت ۲۰ را در سه مدل عرضه کند.

با وجود اینکه چنین اطلاعاتی هنوز توسط سامسونگ تأیید نشده است؛ اما آزمایش‌های صورت گرفته روی سری گلکسی نوت ۱۰ نشان می‌دهد که تفاوت فاحشی میان مدت زمان شارژ گوشی هوشمند با شارژر ۲۵ و ۴۵ واتی وجود نداشته است. بااین‌حال، ممکن است تکنولوژی‌های استفاده شده در سری گوشی گلکسی نوت ۲۰ این موضوع را تغییر دهد.

نظر شما چیست؟ آیا با اقدام سامسونگ مبنی بر عرضه دو مدل از سری گلکسی نوت ۲۰ با شارژر ۲۵ واتی موافق هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات