مشخصات کامل گلکسی نوت 20 اولترا فاش شد؛ تأیید پشتیبانی از مایکروسافت xCloud

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعات جدیدی که از عضو پرچم‌دار خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شد، احتمالی پشتیبانی این گوشی از استریم بازی تحت پروژه xCloud را تأیید می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا به احتمال زیادی در رویداد پیش‌روی آنپکد در تاریخ ۵ آگوست (۱۵ مرداد) رونمایی می‌شود. تاکنون مشخصات و شایعه‌های متعددی پیرامون گوشی جدید کره‌ای‌ها منتشر شده است و جدیدترین اخبار و اطلاعات، پشتیبانی از مایکروسافت xCloud را در آن تأیید می‌کنند. گزارش جدید وب‌سایت آلمانی WinFuture منبع بسیاری از رسانه‌های فناوری برای تأیید مشخصات گوشی جدید سامسونگ محسوب می‌شود.

احتمالا ۲۰ بازی در xCloud با گلکسی نوت 20 اولترا عرضه خواهد شد

سامسونگ و مایکروسافت در سال گذشته همکاری‌های خود را افزایش داده‌اند. سال گذشته و در جریان رونمایی گلکسی نوت در ماه آگوست، مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، روی صحن حاضر شد تا نشانه‌ای قابل‌توجه از همکاری مایکروسافت و سامسونگ را شاهد باشیم. در همان رویداد گفته شد که اپلیکیشن‌های یور فون، آفیس، لینکدین و وان‌درایو به‌صورت پیش‌فرض در گوشی گلکسی نوت ۱۰ عرضه می‌شوند. دو شرکت همچنین در ماه فوریه اعلام کردند که روی یک سرویس ابری استریم بازی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. درنهایت، سرویسی ازسوی مایکروسافت برای استریم بازی، گزینه‌ای مناسب برای سامسونگ خواهد بود که در ماه مارس، سرویس اختصاصی استریم PC به گوشی هوشمند را تعطیل کرد. اخبار جدید ادعا می‌کنند که در گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا، احتمالا ۲۰ بازی برای استریم ازطریق سرویس xCloud عرضه خواهند شد.

وین‌فیوچر علاوه بر ادعای پشتیبانی از xCloud، اطلاعات دیگری هم درباره‌ی پرچم‌دار جدید خانواده‌ی گلکسی ارائه کرد. این گوشی احتمالا به نمایشگر ۶/۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰*۳۲۰۰ مجهز خواهد بود و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به کاربر ارائه می‌کند که مشابه با گلکسی S20 اولترا است. گوشی جدید کره‌ای‌ها احتمالا اولین محصولی خواهد بود که از پوشش کورنینگ گوریلا گلس ۷ بهره می‌برد.

گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra نمای جلو مشکی
گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra نمای پشت مشکی
گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra نمای جلو و پشت و قلم مشکی
گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra نمای چپ
گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra نمای راست
گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra نمای پشت
گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra نمای جلو و پشت و قلم
قلم S Pen گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra

شایعه‌ها و تصاویر قبلی از گلکسی نوت ۲۰ اولترا، پیکربندی دوربین را در پنلی بسیار بزرگ تأیید کرده بودند. گزارش جدید وب‌سایت آلمانی، اطلاعات جزئی بیشتری را پیرامون پیکربندی دوربین نشان می‌دهد. گزارش ادعا می‌کند که دوربین اصلی مجهز به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و درکنار آن، حسگرهای ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت بزرگ‌‌نمایی ۵۰ برابری قرار خواهد داشت. یکی از منابع دیگر افشاکننده‌ی اطلاعات (Ice Universe) ادعا می‌کند که دوربین پریسکوپی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. بزرگ‌نمایی ۵۰ برابری در گلکسی نوت ۲۰ اولترا، نصف بزرگ‌نمایی موجود در گلکسی S20 اولترا خواهد بود. البته آن بزرگ‌نمایی هم در کاربردهای واقعی عملکرد عالی نداشت و شاید ضریب کمتر در بزرگ‌نمایی، منجر به بهبود کیفیت عکس‌ها شود. در ادامه‌ی گزارش وین‌فیوچر، اطلاعات دوربین سلفی نیز رزولوشن ۱۰ مگاپیکسلی و طراحی حفره‌ای گزارش می‌شود.

گزارش جدید ادعا می‌کند که قلم S Pen در گلکسی نوت جدید، تأخیر پاسخ‌گویی حداکثر ۹ میلی‌ثانیه‌ای خواهد داشت. یوتیوبری به‌نام Jimmy Is Pro هم قبلا ادعا کرده بود که S Pen جدید قابلیت پوینتر شدن هم دارد و می‌توان با نگه داشتن آن به سمت نمایشگر گلکسی نوت، نشان‌گری را روی نمایشگر حرکت داد.

از قابلیت‌های جدید دیگر که در گزارش وین‌فیوچر دیده می‌شود می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌ی 5G، حافظه‌ ذخیره ‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ میکرو SD، حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی، وای‌فای ۶ و باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات