رندر ۳۶۰ درجه گلکسی نوت 20 اولترا فاش شد

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر ۳۶۰ درجه‌ی گلکسی نوت ۲۰ اولترا، لبه‌های خمیده‌ی گوشی و دوربین سه‌گانه‌ی پنل پشتی آن را به‌تصویر می‌کشد. نوت ۲۰ اولترا در این رندر به رنگ چشم‌نواز برنزی مزین شده است.
تبلیغات

گلکسی نوت ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy Note 20 Ultra) پرچم‌دار جدید سامسونگ است که به‌زودی در جریان برگزاری مراسم گلکسی آنپکد رونمایی می‌شود. سامسونگ در بیانیه‌ای که به‌تازگی منتشر کرده، از معرفی پنج محصول جدید در مراسم آنپکد خبر داده که قطعا یکی از آن‌ها گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. حساب کاربری Evleaks در توییتر به‌تازگی رندر ۳۶۰ درجه‌ی این گوشی پرچم‌دار سامسونگ را منتشر کرده است تا با پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها از زوایای مختلف آشنا شویم. 

همان‌طور که در رندر موردبحث می‌بینید، نوت ۲۰ اولترا در رنگ برنزی (Mystic Bronze) ظاهر شده است. به‌نظر می‌رسد امسال سامسونگ تأکیدی ویژه روی این رنگ چشم‌‌نواز دارد. زیرا گلکسی Z فولد ۲، محصول دیگری که احتمالا در آنپکد معرفی می‌شود نیز به‌تازگی در رندری جدید با همین رنگ رؤیت شده است. به‌علاوه پیش‌تر شاهد افشای رندرهای هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم گلکسی بادز لایو با رنگ برنزی بودیم. 

رندر 360 درجه گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ / Samsung Galaxy Note 20 Ultra

در رندر ۳۶۰ درجه‌ی گلکسی نوت ۲۰ اولترا می‌بینیم که لبه‌های صفحه‌نمایش تا حدی خمیدگی پیدا کرده‌اند. سامسونگ برای اینکه بتواند حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش را به‌شدت کاهش دهد و ظاهری مدرن به گوشی القا کند، به این سبک طراحی روی آورده است. از قرار معلوم میزان تخت بودن صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۲۰ اولترا به اندازه‌ی صفحه‌نمایش به‌کاررفته در خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ است.

رندر جدید شایعه‌های پیشین را درمورد دوربین نوت ۲۰ اولترا تأیید می‌کند. بر این اساس گوشی جدید سامسونگ سه دوربین پشتی با چینش عمودی دارد که درون برآمدگیِ بزرگی جای گرفته‌اند. احتمالا دوربین اصلی به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. به‌علاوه انتظار حضور دوربین تله‌فوتو با مکانیسم پریسکوپی را در نوت ۲۰ اولترا داشته باشید. دوربین سوم گوشی به لنز فوق عریض مجهز خواهد شد. احتمال می‌دهیم دوربین پریسکوپی در انحصار مدل اولترا باشد و مدل‌های دیگر گلسی نوت ۲۰ از این دوربین پشتیبانی نکنند.

سامسونگ قصد دارد ۵ اوت ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹) ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران مراسم آنپکد را برگزار کند. احتمالا در این مراسم به‌همراه گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰،‌ شاهد معرفی گلکسی Z فولد ۲ و مدل 5G گلکسی Z فلیپ و هدفون گلکسی بادز لایو و ساعت گلکسی واچ ۳ و تبلت‌های گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس خواهیم بود. البته احتمال دارد بعضی از این محصولات در زمانی دیگر رونمایی شوند. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد رندر جدید گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات