اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند Lenovo Legion در بنچمارک AnTuTu دیده شد

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جدید لنوو لژیون در بنچمارک آنتوتو مشاهده شد که نمایشگر +FHD و برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند.
تبلیغات

گوشی جدید لنوو Legion ماه جاری رسما معرفی می‌شود. اکنون اطلاعاتی از پایگاه داده‌ی بنچمارک آنتوتو فاش شده است که برخی از مشخصات این گوشی لنوو را به‌خوبی نشان می‌دهد. مدلی که در اطلاعات جدید آنتوتو دیده شد، کد نام L79031 دارد. باتوجه‌به اطلاعات دریافت‌شده، می‌توان ادعا کرد گوشی لژیون با نمایشگر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی عرضه خواهد شد.

از دیگر نکات مهم درباره‌ی گوشی جدید لنوو می‌توان به استفاده از نسخه‌ی اورکلاک‌‌شده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ اشاره کرد. پردازنده‌ی جدید سرعت ۳/۰۹ گیگاهرتز را به کاربر ارائه می‌کند؛ درحالی‌که در نسخه‌ی عادی، حداکثر سرعت آن ۲/۸۴ گیگاهرتز است. شاید پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در لژیون استفاده شود؛ اما هنوز نمی‌توان بااطمینان درباره‌ی آن نظر داد.

بنچمارک AnTuTu لنوو Legion

گوشی هوشمند لنوو لژیون درمجموع امتیاز ۶۴۸،۸۷۱ را از آنتوتو دریافت کرده است. باتوجه‌به اطلاعات پایگاه داده‌‌‌ی آنتوتو، پردازنده‌ی اصلی در SoC جدید قدرتی برابر با اسنپدراگون ۸۶۵ دارد؛ ولی در بخش پردازش گرافیکی شاهد بهبود ۱۳ درصدی قدرت و عملکرد هستیم. ازآنجاکه لنوو لژیون در دسته‌ی گوشی‌های گیمینگ قرار می‌گیرد، این برتری پردازش گرافیکی پیش‌بینی‌شدنی بود. براساس امتیاز UX درخورتوجهی که برای گوشی آزمایش‌شده گزارش شد، آنتوتو پیش‌بینی می‌کند با نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز روبه‌رو خواهیم بود.

آنتوتو براساس امتیازها پیش‌بینی می‌کند گوشی جدید لنوو از حافظه‌ی رم LPDDR5 به‌همراه حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره می‌برد و بازهم باتوجه‌به بازار هدف Legion، چنین مشخصاتی دورازانتظار نیست. گوشی هوشمند لنوو لژیون از ترکیب دوگانه در دوربین استفاده می‌کند که در مرکز بدنه قرار دارند. این گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده است که متمرکز بر کاربری در حالت افقی باشد؛ حتی دوربین سلفی هم از وسط بدنه و لبه‌ی کناری آن خارج می‌شود.

شایعه‌های پیشین شارژر لنوو لژیون را از نوع ۹۰ واتی با قابلیت شارژ سریع پیش‌بینی کرده بودند. از قابلیت‌های احتمالی دیگر می‌توان به موتورهای لرزشی دوگانه‌ی خطی و استفاده از استاندارد مرسوم USB-C اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات