مدل جدید موتورولا Razr شهریورماه معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های خبرگزاری‌های معتبر، مدل جدید گوشی تاشو موتورولا Razr سپتامبر (شهریور) رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

نسخه‌ی اول گوشی موتورولا Razr توانست نظر بسیاری از کاربران و حتی منتقدان حوزه‌ی فناوری را به‌خود جلب کند؛ محصولی با طراحی ظاهری بسیار جذاب که فروش تقریبا درخورتوجهی نیز برای موتورولا به‌همراه داشت. با‌این‌حال، برخی کارشناسان از قیمت و کیفیت ساخت گوشی موتورولا Razr انتقاد کرده‌اند.

حال به‌نظر می‌رسد زمان آن فرارسیده تا معرفی نسل بعدی موتورولا Razr را شاهد باشیم. گفته می‌شود لنوو، شرکت مادر موتورولا، در نظر دارد سپتامبر امسال (شهریور و مهر) نسل دوم موتورولا Razr را رونمایی کند و تا انتهای سال ۲۰۲۰ نیز، آن را در ویترین فروشگاه‌های سراسر دنیا مشاهده کنیم.

خبر رونمایی نسل دوم موتورولا Razr را مدیر برند لنوو در آفریقای‌جنوبی تأیید کرده است. وی در مصاحبه با رسانه‌ها گفته است: «نسخه‌ی جدید موتورولا Razr در راه است و فکر می‌کنم در شهریورماه شاهد رونمایی‌اش خواهیم بود».

متأسفانه مشخص نیست چه تفاوت‌هایی را در نسل بعدی موتورولا Razr درمقایسه‌با مدل کنونی خواهیم دید و آیا طراحی ظاهری آن دستخوش تغییراتی خواهد شد یا عمده‌ی تفاوت‌ها در مشخصات سخت‌افزاری میان دو نسل از گوشی تاشو موتورولا خواهد بود.

آنچه از نسل بعدی موتورولا Razr انتظار داریم، استفاده از نمایشگری با‌دوام‌تر از نسخه‌ی کنونی و استفاده از مواداولیه‌ی مرغوب‌تر در ساخت آن است. شاید قیمت ارزان‌تر و برخورداری از باتری با عمر بیشتر از نسل پیشین بتواند به استقبال بیشتر کاربران از مدل جدید گوشی هوشمند موتورولا Razr کمک شایانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات