دوربین گلکسی زد فلیپ امتیاز ۱۰۵ را از DxOMark دریافت کرد

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
متخصصان بنچمارک DxOMark با بررسی دوربین گلکسی زد فلیپ سامسونگ به حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری آن به ترتیب امتیازهای ۱۰۹ و ۹۶ را اختصاص دادند.
تبلیغات

یکی از محصولاتی که امسال توجه بسیاری را به خود جلب کرد، گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ است؛ محصولی که مهم‌ترین ویژگی آن برخورداری از طراحی جاه‌طلبانه است که نمایشگری تاشو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این حال آنچه بنچمارک DxOMark نشان می‌دهد، توجه بیشتر سامسونگ روی طراحی گلکسی زد فلیپ بوده است و گویا دوربین توانمندی برای این محصول در نظر گرفته نشده است. گوشی سامسونگ زد فلیپ توانسته امتیاز ۱۰۵ را از بنچمارک DxOMark به دست آورد که تقریبا آن را همرده با پرچم‌داران ۲۰۱۸ قرار می‌دهد.

امتیاز کسب‌شده‌ی گلکسی زد فلیپ باعث می‌شود که در جایگاهی پایین‌تر از آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس با ۱۰۶ امتیاز قرار گیرد؛ پرچم‌دارانی که دو سال پیش عرضه شدند.

با این حال، امتیاز کسب‌شده به‌معنی وجود ایراداتی در دوربین گلکسی زد فلیپ نیست؛ بلکه رقابت سختی در میان گوشی‌های هوشمند رده پریمیوم وجود دارد و پرچم‌داران جدید همراه‌با مشخصات سخت‌افزاری توانمندتر نسبت به محصولات قبلی به بازار عرضه می‌شوند.

سامسونگ نیز گویا برای کاهش قیمت گلکسی زد فلیپ نسبت به پرچم‌داران سری اس ۲۰ از دوربینی ضعیف‌تر استفاده کرده است. در جدول امتیازدهی به دوربین گلکسی زد فلیپ می‌توان مشاهده کرد که حالت عکاسی امتیاز ۱۰۹ و حالت فیلم‌برداری نیز امتیاز ۹۶ را کسب کرده است.

از نقاط ضعف دوربین گلکسی زد فلیپ می‌توان به عملکرد ضعیف آن در محیطی با نور کم و سرعت پایین فوکوس خودکار اشاره کرد. با این حال، متخصصان DxOMark گستردگی محدوده دینامیک، دقت رنگ، دقت در متعادل‌سازی نور سفید و کنترل نویز را از نقاط مثبت دوربین محصول سامسونگ عنوان کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات