سوم‌ اردیبهشت؛ زمان معرفی گوشی Moto Edge پلاس موتورولا

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه‌به ویدئو تبلیغاتی به‌اشتراک گذاشته‌شده در حساب توییتر موتورولا، انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید موتورولا، Moto Edge پلاس، با نمایشگر آبشاری ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت) معرفی شود.
تبلیغات

گوشی موبایل موتورولا Moto Edge پلاس رسما روز چهارشنبه هفته‌ی آینده، ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت)، با برگزاری رویدادی مجازی معرفی خواهد شد. حساب رسمی توییتر موتورولا با انتشار تیزر تبلیغاتی از پرچم‌دار جدیدش، وعده داده است این گوشی را با نمایشگر واترفال خمیده و زاویه‌ی نزدیک به ۹۰ درجه معرفی کند. ابتدا قرار بود موتورولا این گوشی را فوریه و در رویداد MWC رونمایی کند؛ اما این رویداد به‌علت همه‌گیری ویروس کرونای جدید لغو شد. اهمیت این رویداد برای موتورلا بیش‌ از رویدادهای قبلی است؛ زیرا در گذشته، بیشتر گوشی‌های این شرکت میان‌رده و تا این حد رقابتی ظاهر نشده بودند.

در رویداد آتی موتورولا، گوشی Moto Edge نیز به‌احتمال زیاد حضور خواهد داشت. این مدل همچون مدل پرچم‌دار این شرکت، نمایشگر Waterfall دارد؛ البته تراشه‌ی مدل پرچم‌دار را نخواهد داشت و طبق گزارش‌های منتشرشده، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ در آن به‌کار می‌رود. این در حالی است که مدل پلاس موتو اِج با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار خواهد آمد. دیگر وجه اشتراک این دو گوشی موتورولا علاوه‌بر نمایشگر، پشتیبانی از شبکه‌ی 5G است که این روزها با حواشی زیادی همراه بوده است. طبق گزارش XDA-Developers، باتری این گوشی ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

It’s arriving. Join us for the Motorola Flagship Launch E-vent, April 22nd, 11AM CDT. pic.twitter.com/FNqbOskRxg— Motorola (@Moto) ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

نمایشگر موتورولا موتو Edge پلاس احتمالا ۶/۶۷ اینچی خواهد بود و کیفیت تصویر FullHD+ را ارائه خواهد کرد. این گوشی اولین گوشی هوشمند موتورولا است که به نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و 5G مجهز می‌شود؛ البته اگر به‌روزرسانی 5G MotoMod برای گوشی موتورولا Z3 نادیده گرفته شود.

motorola moto edge / motorola moto one
Motorola moto edge / motorola moto one

دوربین اصلی گوشی موتورولا Edge پلاس سه‌گانه است که حسگر اصلی آن حسگر باورنکردنی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود؛ حسگری که نخستین‌بار در گوشی‌های موتورولا دیده می‌شود. دیگر ماژول‌های دوربین به‌ترتیب حسگرهای ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی خواهند داشت و احتمالا ماژول ۸ مگاپیکسلی حسگر تله‌فوتو باشد. موتورولا Edge معمولی نیز دوربین سه‌گانه دارد، با این تفاوت که ماژول اصلی آن حسگری ۶۴ مگاپیکسل است و با ماژول‌های ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی همراهی می‌شود که به‌ترتیب فوق‌عریض و تله‌فوتو خواهند بود.

ناگفته نماند نام Edge در انحصار شرکت مخابراتی واریزن است و شاید در کشورهای دیگر و شرکت‌های مخابراتی با برند موتورولا One عرضه شود؛ مگر اینکه موتورولا قصد داشته باشد به سری Z گوشی‌های هوشمند خود جان دوباره‌ای ببخشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات