همکاری وان پلاس با هنرمندی سرشناس برای تولید نسخه‌های خاصی از لوازم جانبی وان پلاس 8

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
وان‌پلاس و هنرمندی سوئدی‌فرانسوی شخصیتی با نام آقای A را روی لوازم جانبی به‌تصویر خواهند کشید که اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ در خیابان‌های پاریس ظاهر شده بود.
تبلیغات

وان‌پلاس برای  تولید نسخه‌های محدودی از لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۸ با هنرمند سرشناس سوئدی‌‌فرانسوی، آندره، همکاری می‌کند. درواقع، آندره و وان‌پلاس شخصیتی با نام آقای A را روی لوازم جانبی به‌تصویر خواهند کشید که اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ در خیابان‌های پاریس ظاهر شده و تاکنون نیز حضور داشته است. هم‌اکنون، بیش‌ از ۳۰۰ هزار آقای A در خیابان‌های شهر پاریس و موزه‌های هنری نقاشی شده است. به‌زودی، طرح‌هایی از شخصیت یادشده در دست دارندگان گوشی وان‌پلاس 8 و 8 پرو خواهد بود. این شرکت چینی درباره‌ی تعداد لوازم‌ جانبی محدود تولیدی اظهارنظر و حتی نوع لوازم جانبی دارای طرح آقای A را نیز مشخص نکرده است.

باتوجه‌به اینکه هدست بی‌سیم استریو واقعی Bullets Wireless Z و شارژر جدید بی‌سیم Warp Charge 30 و قاب‌های مختلفی برای پرچم‌دارهای جدید وان‌پلاس در راه است، پیش‌بینی این موضوع چندان هم دشوار نیست که کدام محصولات با طرح‌های آقای A همراه خواهند بود. همچنین، می‌توان گفت لوازم جانبی یادشده احتمالا در رنگ‌های پاستیلی، به‌ویژه صورتی، عرضه می‌شوند که منعکس‌کننده‌‌ی پیام عشق و شور و آرامش آندره است. وان‌پلاس می‌گوید سیاست «درجانزدن» این هنرمند باعث شده است گزینه‌ای ایدئال برای گوشی‌های هوشمند این شرکت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات