برنامه ویژه وان پلاس برای عرضه وان پلاس 8

دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس اعلام کرده است کسانی که پس از معرفی رسمی وان‌پلاس ۸ ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت آن را سفارش دهند، هدایایی ویژه دریافت می‌کنند.
تبلیغات

وان‌پلاس هنگام معرفی هریک از گوشی‌های اخیر خود، رویدادهایی موقتی و ویژه در شهرهای بزرگ برگزار می‌کند تا کاربران بتوانند با مراجعه به مناطقی خاص، پیش از عرضه‌ی دستگاه‌های جدید به بازار، فرصت کار با آن‌ها را پیدا کنند. این نوع رویدادها که از آن‌ها به‌عنوان رویدادهای Pop-Up یاد می‌شود، به‌یک‌باره برگزار می‌شوند و پس از چند روز به‌پایان می‌رسند. شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از رویدادها و کنفرانس‌ها شده و شرکت‌ها به برگزاری رویدادهایشان به‌صورت آنلاین روی آورده‌اند. به‌دلیل شرایط فعلی، برگزاری هرگونه رویداد در شهرهای بزرگ ممنوع است. وان‌پلاس نیز اعلام کرده است قصد دارد رویداد نگاه نزدیک به گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ (OnePlus 8) را به‌صورت آنلاین برگزار کند.

وان‌پلاس طبق اعلام پیشین قصد دارد ۱۴ آوریل ۲۰۲۰ (۲۶ فروردین ۱۳۹۹) ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران رسما جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را رونمایی کند. این گوشی‌ها احتمالا شامل وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو هستند. همچنین شماری دیگر از رسانه‌ها گفته‌اند این شرکت چینی قصد دارد گوشی میان‌رده‌ی وان‌پلاس Z را نیز معرفی کند.

لحظاتی پس از برگزاری نطق اصلی کنفرانس پیش‌ روی وان‌پلاس، می‌توانید وارد وب‌سایت رسمی این شرکت شوید و به‌عنوان یکی از نخستین افراد دنیا، گوشی‌های وان‌پلاس ۸ را سفارش دهید. موبایلی که سفارش داده‌اید، روز بعد در داخل جعبه‌ای ویژه برایتان ارسال می‌شود. در این جعبه به‌همراه گوشی وان‌پلاس ۸، هدایایی ویژه با برند وان‌پلاس نیز وجود خواهند داشت. 

وان‌پلاس می‌گوید سفارش‌های اولیه فقط برای کاربران حاضر در اروپا ثبت می‌شود و درضمن تعدادشان بسیار محدود است. رویداد آنلاین وان‌پلاس از این حیث، شباهتی زیاد به رویدادهای مشابهی دارد که سال‌های گذشته به‌صورت حضوری برگزار کرده بود. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سؤالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات