احتمال رونمایی از آیفون 9 در ۲۷ فروردین قوت گرفت

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شایعات جدید از زمان دقیق رونمایی اپل از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام آیفون 9 یا آیفون SE 2 خبر می‌دهند.
تبلیغات

برای مدتی است که گزارش‌هایی از گوشی معرفی‌نشده اپل به نام آیفون ۹ یا گوشی آیفون SE 2 به گوش می‌رسد. آیفون ۹ درواقع جانشین آیفون SE است که سال ۲۰۱۶ برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند اپل عرضه شد.

مهم‌ترین ویژگی آیفون SE در کنار مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل قبول، برخورداری از قیمت رقابتی بود و حال به‌نظر می‌رسد که به‌زودی نسخه جدیدی از آن معرفی می‌شود. در گزارش‌ها آمده است که کوپرتینویی‌ها برای ۲۷ فروردین آماده می‌شوند تا جدیدترین مدل آیفون به نام آیفون ۹ یا آیفون SE 2 را رونمایی کنند.

این اطلاعات روز گذشته طی جلسه‌ای داخلی میان سران شرکت اپل با سهام‌داران در میان گذاشته شده است و طی آن به اهداف و برنامه‌های اپل طی سال ۲۰۲۰ نیز اشاره شده است.

علاوه بر موارد فوق، میزان تاثیر شیوع بیماری کرونا روی عرضه و فروش محصولات اپل نیز از موارد مهم اشاره‌شده در جلسه بوده است. جان پروسر، تحلیلگر حوزه فناوری، در حساب توییتر خود اعلام کرد که اپل می‌خواهد آیفون ۹ را ۲۷ فروردین معرفی و سپس ۳ اردیبهشت به بازار عرضه کند.

آیفون 9 / iPhone 9

پروسر در توییت خود گفته است که زمان اعلام‌شده ممکن است تغییر یابد؛ زیرا شیوع بیماری کرونا و درنتیجه خانه‌نشین شدن کارکنان اپل و تعطیلی کارخانه‌ها ضربه بدی به روند تولید محصولات جدید کوپرتینویی‌ها زده است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود که در آیفون ۹ شاهد نمایشگری ۴/۷ اینچی باشیم و طراحی مشابه در آیفون ۸ را در جدیدترین گوشی هوشمند اپل ببینیم. درگذشته اعلام شد که آیفون ۹ در ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) رونمایی می‌شود؛ اما همانطور که می‌دانید شیوع بیماری کرونا باعث به‌تاخیر افتادن معرفی آیفون SE 2 شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات