تصاویر جدیدی از هواوی پی 40 و پی 40 پرو فاش شد

جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در تصاویر فاش‌شده می‌توان پنل جلویی گوشی‌های هوشمند هواوی پی 40 و هواوی پی 40 پرو را مشاهده کرد.
تبلیغات

تاکنون شاهد انتشار اخبار و شایعات بسیاری پیرامون پرچم‌داران جدیدی هواوی بوده‌ایم. کمتر از یک هفته به رونمایی از هواوی پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو پریمیوم مانده است؛ اما اطلاعات بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید شرکت چینی در فضای مجازی قرار گرفته است که می‌توان به انتشار تصاویری از رنگ‌بندی سری گوشی هواوی پی ۴۰ اشاره کرد.

چندی پیش شاهد رونمایی از هواوی پی ۴۰ لایت و پی ۴۰ لایت E بودیم. همچنین اخباری منتشر شد که در دست ساخت بودن نسخه‌های محدود از سری هواوی پی ۴۰ به‌نام‌های پورشه دیزاین و رد فلگ را تأیید می‌کرد.

تاکنون بیشتر تصاویر منتشرشده از سری هواوی پی ۴۰ نمایی کلی از پنل پشتی را به ما نشان می‌داد؛ اما تصاویری در فضای مجازی قرار گرفته است که ما را با طراحی نهایی پنل جلویی پرچم‌داران جدید هواوی آشنا می‌سازد.

ایوان بلاس، افشاگر معروف، تصاویری از سری هواوی پی ۴۰ را در حساب توییتر خود قرار داده است که متعلق به هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو است. در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که پی ۴۰ از لبه‌هایی صاف بهره می‌برد؛ اما در لبه‌های نمایشگر پی ۴۰ پرو می‌توان انحنای خفیفی را دید.

به‌نظر می‌رسد که پی ۴۰ پرو از همان طراحی لبه‌های منحنی نمایشگر هواوی میت ۳۰ استفاده می‌کند. با این حال تشخیص این موضوع روی تصاویر منتشرشده بسیار سخت است و تا زمان رونمایی از پرچم‌داران جدید هواوی باید صبر کنیم.

هواوی پی 40 / Huawei P40

هواوی پی ۴۰

هواوی پی 40 پرو / Huawei P40 Pro

هواوی پی ۴۰ پرو

در بالای نمایشگر هردو پرچم‌دار جدید هواوی می‌توان حفره‌ای را مشاهده کرد که جایگاه ماژول دوربین دوگانه است. علاوه بر آن در تصویر متعلق به هواوی پی ۴۰ پرو وجود حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر بار دیگر تأیید می‌شود.

انتظار می‌رود ۷ فروردین شاهد رونمایی پرچم‌داران جدید هواوی باشیم. از مشخصات محصولات جدید هواوی می‌توان به برخورداری از تراشه کایرین ۹۹۰ 5G، نمایشگری با پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و دوربینی پیشرفته با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی RYYB اشاره کرد که زوم توانمندتری نیز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات