رنگ‌بندی مدل‌های مختلف سری هواوی پی 40 فاش شد

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در تصویر رندرشده‌ای که ایوان بلاس منتشر کرده است، مدل‌های معرفی‌نشده‌ی سری هواوی پی 40 را در رنگ‌بندی‌های مختلف می‌توان مشاهده کرد که کنار یکدیگر چیده شده‌اند.
تبلیغات

ایوان بلاس، افشاگر معروف، تصویری رندرشده در حساب توییتر شخصی خود قرار داده است که اگر صحت داشته باشد، سری گوشی هواوی پی ۴۰ را در رنگ‌بندی‌های مختلف به‌نمایش می‌گذارد. در تصویر رندرشده، می‌توان هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو و هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم را در رنگ‌بندی‌های مختلف مشاهده کرد. البته خانواده هواوی پی ۴۰ دو عضو دیگر به‌نام هواوی پی ۴۰ لایت و هواوی پی ۴۰ لایت E دارد که در‌حال‌حاضر، هر دو معرفی شده‌اند.

از نظر طراحی، سری پی ۴۰ شباهت بسیاری به یکدیگر دارند؛ اما آنچه تفاوت میان این محصولات را آشکار می‌سازد، ترکیب ظاهری دوربین اصلی است. هواوی پی ۴۰ از ماژولی با دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند. در هواوی پی ۴۰ پرو، تعداد دوربین‌ها به‌همراه لنز پریسکوپ به چهار عدد افزایش می‌یابد و هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم نیز پنج دوربین دارد. درباره‌ی هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم گفته شده است علاوه‌بر برخورداری از ماژول دوربین پنچ‌گانه، جنس پنل پشتی نیز برخلاف مدل‌های دیگر از نوع شیشه نیست و پنل سرامیکی در رنگ‌بندی‌های سیاه و سفید در نظر گرفته شده است.

رنگبندی سری هواوی پی 40 / Huawei P40

اگر تصویر رندرشده صحت داشته باشد، هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو در رنگ‌بندی‌های نقره‌ای، طوسی، نارنجی (طلایی)، مشکی، آبی و آئورا عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود شرکت هواوی هفتم فروردین محصولات جدید خود را رونمایی کند. گفته شده است در این گوشی‌های هوشمند، از تراشه کرین ۹۹۰ استفاده می‌شود که از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

در سری جدید هواوی پی ۴۰، از نمایشگری با پنل OLED و رزولوشن ۳،۱۶۰ در ۱،۴۴۰ پیکسل (2K) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌شود. ناگفته نماند چندی پیش، خبری منتشر شد که قیمت گوشی‌های هوشمند جدید سری هواوی پی ۴۰ از ۸۰۰ یورو آغاز می‌شوند. 

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات