تصاویر جدیدی از گوشی پیکسل 4a فاش شد

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از گوشی هوشمند میان‌رده گوگل به نام پیکسل 4a در فضای مجازی قرار گرفته است که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند.
تبلیغات

پس از انتشار تصاویر رندرشده از پیکسل 4a در اواخر سال میلادی گذشته، حال تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند میان‌رده گوگل در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تصاویر طراحی جدیدترین گوشی گوگل آشکار می‌شود و شاهد برآمدگی دوربین اصلی هستیم.

پیکسل 4a از نظر طراحی بسیار شبیه به پیکسل ۴ است؛ با این تفاوت که دیگر خبری از بدنه شیشه‌ای نیست. پیکسل ۴ از دو پنل شیشه‌ای استفاده می‌کرد که قابی از جنس آلومینیوم آن‌ها را احاطه کرده بود. متاسفانه بدنه پیکسل 4a قابل تشخیص نیست؛ اما می‌توان حدس زد که گوگل برای محصول میان‌رده‌اش از بدنه‌ای با جنس پلاستیک استفاده کرده است.

در پیکسل 3a و پیکسل 3a XL شاهد استفاده از ترکیب دو رنگ‌بندی در پنل پشتی بودیم، به‌نحوی‌که قسمت بالایی پنل کم‌رنگ‌تر از قسمت پایینی بود؛ اما پیکسل 4a دارای رنگ‌بندی یک‌دست است.

کمی بالاتر از جایگاه حسگر اسکنر اثرانگشت شاهد ماژول مربعی‌شکل دوربین هستیم. متاسفانه اطلاعاتی از ترکیب دوربین اصلی پیکسل 4a نداریم؛ اما از نظر طراحی می‌توان برآمدگی آن نسبت به سطح پنل را مشاهده کرد.

درنهایت باید گفت که تصاویر منتشرشده متعلق به نسخه‌ای اولیه از گوشی هوشمند میان‌رده گوگل است و امکان دارد طراحی نسخه نهایی کمی متفاوت باشد. از نظر سخت‌افزاری انتظار می‌رود که پیکسل 4a نسخه‌ای به‌روزشده از پیکسل 3a باشد. گفته می‌شود محصول جدید گوگل مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۳۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی است. هنوز زمان رونمایی از این محصول مشخص نیست.

پیکسل 4a
پیکسل 4a
پیکسل 4a
پیکسل 4a
پیکسل 4a
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات