پوسترهای جدید لنوو از معرفی گوشی گیمینگ لنوو خبر می‌‌دهند

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه‌به پوسترهای جدید منتشرشده‌ی لنوو، باید منتظر معرفی گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ لنوو با امتیاز درخورتوجه ۶۰۰ هزار باشیم.
تبلیغات

لنوو تیزرهای جدیدی از گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد بیش از ۶۰۰ هزار امتیاز در بنچمارک انتوتو (AnTuTu) کسب کرده است. باتوجه‌به شعار درج‌شده روی پوستر لنوو، یعنی Game On، ظاهرا دستگاه جدید گوشی لنوو معمولی نخواهد بود.

لنوو

گوشی هوشمند جدید لنوو مخصوص گیمینگ طراحی شده است و احتمالا ازنظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند خواهد بود که بتواند زیرفشار نیز عملکرد رضایت‌بخشی از خود نشان دهد. نتایج بنچمارک AnTuTu نیز این موضوع را تأیید می‌کند. در روزهای گذشته، لنوو تأیید کرده بود گوشی هوشمند جدیدش با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و مودم 5G معرفی می‌شود.

کسب بیش از ۶۰۰ هزار امتیاز در انتوتو برای شرکت چینی لنوو امتیاز چشمگیری محسوب می‌شود. در نظر  داشته باشید که در‌حال‌حاضر، آیفون ۱۱ پرو مکس با کسب ۵۴۸٫۲۳۹ امتیاز بیشترین امتیاز را در این بنچمارک به‌نام خود ثبت کرده‌ است.  گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ ROG فون ۲ ایسوس نیز ۵۰۷٫۰۵۱ امتیاز در بنچمارک انتوتو کسب است. در‌حال‌حاضر بیشترین امتیاز انتوتو مربوط به آی‍پد پرو ۳ (۱۲/۹ اینچی)‌ با کسب امتیاز ۷۲۰٫۰۷۶ است که البته در دسته‌ی تبلت قرار می‌گیرد و گوشی هوشمند محسوب نمی‌شود. 

گوشی مخصوص گیمینگ لنوو احتمالا با نام Lenovo Legion معرفی و به بازار عرضه خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که همانند گوشی ایسوس ROG 2 Phone با استقبال کاربران مواجه شود. درپایان، باید اشاره کنیم که ظاهرا لنوو قصد دارد مسیری را طی کند که ایسوس برای توسعه‌ی بخش گیمینگ و برند Republic of Gamers خود در پیش گرفته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات