اولین تیزر رسمی گلکسی Z فلیپ حین مراسم اسکار پخش شد

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
شبکه‌ی ABC حین پخش زنده‌ی مراسم اسکار، اولین تیزر رسمی سامسونگ گلکسی Z فلیپ را پخش کرد.
تبلیغات

فردا ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) زمان برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ است. زمانی‌که انتظار داریم درکنار معرفی خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی بادز پلاس گوشی تاشو گلکسی Z فلیپ نیز رونمایی شود. پیش‌از‌این به‌لطف تصاویر رندرشده، عکس‌ها و ویدئو‌های افشاشده به‌طور غیررسمی با گوشی گلکسی Z Flip آشنا شده بودیم. حالا امروز صبح و حین پخش مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۰، شبکه‌ی ABC اولین تیزر رسمی این گوشی را پخش کرد.

در طول این تیزر، به‌ نام گوشی اشاره‌ای نمی‌شود؛ اما کاملا مشخص است با محصولی براساس طراحی گلکسی Z فلیپ سر‌و‌کار داریم. ویدئویی که در مراسم اسکار به‌نمایش درآمد، چگونگی بازشدن این گوشی به‌شکل تمام‌صفحه را نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو، شاهد عملکرد جدیدی از اپلیکیشن دوربین گوشی یادشده هستیم. نیمه‌ی بالایی برای تماس تصویری استفاده می‌شود؛ در‌حالی‌که نیمه‌ی پایینی به‌صورت تخت روی سطح قرار دارد و می‌توان از آن برای عکس‌برداری استفاده کرد.

افزون‌براین، در این ویدئو صفحه‌نمایش کوچکی را می‌بینیم که هنگام بسته‌بودن گوشی وظیفه‌ی نمایش اعلان‌ها را برعهده دارد. نکته‌ی جالب دیگر درباره‌ی نیمه‌ی پایینی صفحه‌نمایش است؛ جایی‌که ازنظر بینندگان ویدئو در آن چین‌و‌چروک کوچکی به‌چشم می‌خورد؛ اما سامسونگ از آن به‌عنوان ویژگی معمولی صفحات تاشو نام می‌برد. بدیهی است سامسونگ تلاش می‌کند شکایات مربوط به گلکسی Z فلیپ را به‌حداقل برساند.

این آگهی با نمایش تاریخ ۱۱ فوریه برای رویداد انپکد سامسونگ به‌پایان می‌رسد که به‌احتمال زیاد پس‌از‌آن شاهد معرفی رسمی این گوشی و مشخصات کامل آن خواهیم بود. شما هم می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و گزارش لحظه‌به‌لحظه‌ی رویداد آنپکد سامسونگ فردا با زومیت همراه باشید.

برای مشاهده‌ی برندگان جایزه اسکار 2020، می‌توانید به سایت زومجی مراجعه کنید. در مراسم اسکار امسال، فیلم انگل جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم سال را برنده شد.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات