نمایشگر تاشدنی گوشی هوشمند موتورولا Razr هنوز مستعد آسیب است

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا با اذعان‌ به آسیب‌پذیری نمایشگر گوشی جدید تاشدنی خود، راهکارهایی برای کاهش خطر شکستگی این محصول ارائه داد.
تبلیغات

گوشی هوشمند کاملا جدید موتورولا ریزر (Motorola Razr) هم‌اکنون از‌طریق اپراتور ورایزن (Verizon) برای پیش‌سفارش دردسترس است و از ششم فوریه، عرضه‌ی رسمی آن آغاز خواهد شد. ریزر جدید اولین گوشی هوشمند تاشدنی به‌ سبک مدل مرسوم پوسته‌صدفی (Clamshell) خواهد بود که روانه‌ی بازار می‌شود؛ از‌این‌رو در چند ماه گذشته، توجهات فراوانی به‌خود جلب کرده است. به‌تازگی، موتورولا مجموعه‌ای از تبلیغات جدید را منتشر کرده است که جزئیات مربوط‌ به ویژگی‌های این گوشی موتورولا را نشان می‌دهند. این شرکت قدیمی در حوزه‌ی تجهیزات الکترونیک در ویدئوهای مذکور یادآوری می‌کند نمایشگر گوشی‌های تاشدنی به توجه و ملاحظه‌ی بیشتری نیاز دارد.

در اولین ویدئو که با عنوان «مراقبت از ریزر» منتشر شده است، موتورولا اهمیت مراقبت از پنل تاشدنی ۶٫۲ اینچی در‌برابر خسارات احتمالی ناشی‌ از مواردی چون اشیاء تیز و مایعات را یادآوری می‌کند. در این ویدئو تبلیغاتی، یادآوری می‌شود ریزر ضدآب است و چین‌ها و تاخوردگی‌هایی که ممکن است روی نمایشگر ایجاد شود، تا وقتی اشکالی ندارد که به خم‌شدن صفحه مربوط است.

باید دید صفحه‌‌نمایش و روکش پلاستیکی آن به‌مرور زمان چقدر دوام می‌آورد. حال‌ که هنوز در بحث مربوط‌ به نمایشگر هستیم، ذکر این نکته لازم است موتورولا به‌صراحت برای همه یادآوری می‌کند استفاده‌ از روکش‌های محافظ صفحات نمایش برای این محصول ممنوع خواهد بود؛ زیرا احتمال دارد به‌دلیل چسبشان نمایشگر را از کار بیندازند. یکی‌ دیگر از موارد مشخصی که موتورولا در ویدئوهای جدید به آن اشاره می‌کند، تاکردن‌ و‌ بستن گوشی پیش از قراردادن آن در جیب یا کیف است.

ویدئو نمایشی دیگری نیز با عنوان Moto experiences منتشر شده است که مجموعه‌ ویژگی‌های موسوم‌ به Moto Actions را به‌تصویر می‌کشد. این ویژگی‌ها حرکت شناخته‌شده‌ی Chop Motion (تکان‌دادن گوشی) برای روشن‌کردن چراغ‌قوه و ژست سه‌انگشتی برای ثبت تصویر از صفحه و ژست پیچشی (Twist) برای روشن‌کردن دوربین را شامل می‌شود. نمایشگر خارجی نیز به ویژگی‌ای به‌نام «نیم‌نگاهی پنهانی و پاسخ‌گویی برای صدا» مجهز شده است که گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌شمار می‌رود.

همچنین، ویدئو تبلیغاتی دیگری وجود دارد که جزئیات مربوط‌ به ویژگی‌های دوربین ریزر را آشکار می‌سازد. این ویژگی‌ها حالت پرتره با جلوه‌های روشنایی صحنه و دید در شب برای محیط‌های کم‌نور و کارتون‌های هوشمند دوربین را دربر می‌گیرد. ویژگی جالب توجه دیگر حالت سینماگراف (Cinemagraph) است که امکان ویرایش خلاقانه با بهره‌گیری از عکس‌های ثابت و اشیای متحرک را فراهم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات