عکس‌های فاش‌شده جدید تأیید می‌کند پرچمدار آینده سامسونگ گلکسی S20 خواهد بود

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
عکس‌های جدیدی از سری پرچم‌دار امسال سامسونگ را XDA منتشر کرده که نام گلکسی اس ۲۰ را برای این سری تأیید می‌کند و طراحی اصلی این سری را نشان می‌دهد.
تبلیغات

تنها چند هفته تا رویداد آینده‌ی رونمایی گوشی‌های هوشمند سامسونگ آنپکد ۲۰۲۰ باقی مانده است و انتظار می‌رود سامسونگ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) سری گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۲۰ و گوشی تاشو جدیدی رونمایی کند. قبلا چند تصویر از گلکسی Z Flip (گلکسی Bloom نام رمز گوشی است و اکنون تأیید شده گوشی تاشو لولایی سامسونگ با نام گلکسی Z Flip عرضه خواهد شد) و چند رندر سه‌بعدی از سری گلکسی S20 منتشر شده بود. باوجوداین‌ تا امروز، تصویر واقعی از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ ندیده بودیم. به‌تازگی چند تصویر واقعی از پرچم‌دار سال ۲۰۲۰ سامسونگ را XDA Developers منتشر کرده است که متعلق به گلکسی اس ۲۰ پلاس هستند.

صفحه‌ی راه‌اندازی گوشی نام جدید را تأیید می‌کند. همچنین، حفره‌ای مرکزی را می‌بینیم که شبیه دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ است. به‌گفته‌ی منبع XDA، گلکسی اس ۲۰ پلاس هنگام در‌دست‌گرفتن تخت به‌نظر می‌رسد و نشان می‌دهد سامسونگ گوشه‌های منحنی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس را به‌طور چشمگیری کاهش داده است.

در پنل پشتی می‌توان مجموعه‌ی دوربین بزرگ و چهارگانه سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس را مشاهده کرد که شامل لنزهای عریض، اولتراواید، پرتره و ماکرو می‌شود.

تصاویر زنده گلکسی اس 20 پلاس
تصاویر زنده گلکسی اس 20 پلاس
تصاویر زنده گلکسی اس 20 پلاس

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید.

پیش‌بینی می‌شود گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس در چند نوع مختلف در جهان عرضه شوند. گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس دو مدل 4G و 5G خواهند داشت. مدل‌های 4G LTE و 5G این دستگاه‌ها یکسان به‌نظر می‌رسند؛ اما اعتقاد بر این است که در بازار ایالات‌ متحده فقط مدل‌های 5G عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات