سامسونگ ۶/۷ میلیون گوشی هوشمند 5G در سال ۲۰۱۹ فروخته است

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده است در سال ۲۰۱۹ بیش از ۶/۷ میلیون گوشی هوشمند 5G فروخته است که به‌نوعی رکورد محسوب می‌شود.
تبلیغات

هرچند شاید در بازار تلفن‌های هوشمند فروش ۶/۷ میلیون دستگاهی رقم چشمگیری محسوب نشود، سامسونگ اعلام کرده در سال ۲۰۱۹ بیش از ۶/۷ میلیون گوشی هوشمند 5G فروخته است. این در حالی است که کره‌ای‌ها در IFA 2019 اعلام کرده بودند تنها دومیلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G فروخته‌اند و انتظار می رفت تا پایان سال ۲۰۱۹ این رقم چهارمیلیون دستگاه برسد. سامسونگ با ارائه‌ی این آمار اعلام کرده ۵۳/۹ درصد از سهم فروش گوشی‌های 5G در بازار جهانی را به‌خود اختصاص داده است.

5G

فروش ۶/۷ میلیونی سامسونگ در حالی رقم خورده که این شرکت سال گذشته از معدود شرکت‌هایی بود که چندین گوشی 5G روانه‌ی بازار کرد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به گلکسی اس ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی ای ۹۰ و گلکسی فولد اشاره کرد که دو مدل گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در ایالات متحده و گلکسی نوت ۱۰ با پشتیبانی 5G در بازار چند کشور به‌صورت محدود عرضه شد تا بسیاری از کشورها فرصت استفاده از مدل‌های 5G این گوشی‌های هوشمند را نداشته باشند. 

پیش‌بینی می‌شود سال ۲۰۲۰، سالی فوق‌العاده برای فروش گوشی‌های 5G در بازار تلفن‌های هوشمند باشد. برخلاف سال ۲۰۱۹ که تنها مدل‌های خاص و گران‌قیمت به نسل پنجم اینترنت مجهز بودند، پیش‌بینی می‌شود با افزایش پشتیبانی 5G به‌وسیله‌ی شرکت‌های مخابراتی، مشتریان علاقه‌ی بیشتری به خرید تلفن‌های هوشمند 5G داشته باشند. باوجوداین، سامسونگ احتمالا در سال ۲۰۲۰ رقیبانی نیز خواهد داشت؛ ازجمله شرکت اپل که طبق شایعات، گفته شده قصد دارد آیفون نسل جدیدش را با پشتیبانی از 5G معرفی کند. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات