گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ با تراشه‌های ارزان‌قیمت 5G مدیاتک معرفی می‌شوند

سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا گوشی‌های هوشمند پایین‌رده‌ی سامسونگ از سری گلکسی A و گلکسی M با بهره‌مندی از تراشه‌های 5G مدیاتک معرفی و به بازار عرضه می‌شوند.
تبلیغات

به‌تازگی، مدیاتک تراشه‌ی پرچم‌دار Dimension 1000 5G را معرفی کرده است که از رقبای خود در AnTuTu پیشی گرفت. شایان ذکر است درکنار معرفی تراشه‌ی پرچم‌دار، رونمایی تراشه‌های ارزان‌قیمت‌ مدیاتک برای گوشی‌های هوشمند اقتصادی 5G با شماره‌ مدل‌های MT6885 و MT6873 را شاهد بودیم. احتمالا تراشه‌های جدید در گوشی‌های هوشمند اوپو، ویوو، شیائومی و حتی هواوی استفاده خواهند شد؛ اما آخرین اخبار حاکی از آن است که سامسونگ نیز قصد دارد گوشی‌های هوشمند اقتصادی خود را با بهره‌مندی از تراشه‌های مدیاتک به بازار عرضه کند.

MediaTek

براساس آخرین گزارش‌ها، کره‌ای‌ها درباره‌ی تراشه‌های اقتصادی 5G در حال مذاکره با مدیاتک هستند تا برخی از مدل‌های گوشی‌های‌ هوشمند سری گلکسی A و گلگسی M را با تراشه‌های مقرون‌به‌صرفه مدیاتک راهی بازار کنند. ازآنجاکه کره‌ای‌ها درصدد هستند بخشی از فعالیت‌های مربوط به تولید گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده را برون‌سپاری کنند، رویکرد جدید آن‌ها در کابرد تراشه‌های مدیاتک در‌همین‌زمینه محسوب می‌شود و منطبق با سیاست‌گذاری‌های جدید سامسونگ است.

البته باید گفت تا این لحظه هیچ‌چیز به‌صورت قطعی تأیید نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم کره‌ای‌ها در سال ۲۰۲۰ گوشی‌های هوشمند خود را با چه مشخصاتی معرفی خواهند کرد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات