جزئیات جدیدی از مشخصات دوربین گلکسی 11 سامسونگ فاش شد

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تلاش خود را برای افزایش چشمگیر قدرت دوربین نسل بعدی پرچم دارهای خود آغاز کرده است.
تبلیغات

پس از عرضه‌شدن آخرین مدل‌های آیفون و پیکسل ۴ به بازار، سری گلکسی اس و گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ دیگر دارای بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین‌ها نبوده و این عنوان را به رقبای آمریکایی‌شان واگذار کرده‌اند. سامسونگ که به‌خوبی از رقابت بسیار شدید تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند بر سر عرضه‌ی محصولاتی مجهز به دوربین‌های قدرتمند و باکیفیت مطلع است، تلاش می‌کند تا گلکسی اس ۱۱ را به‌عنوان نسل بعدی محصولات پرچم‌دار خود به دوربینی باکیفیت تجهیز کرده و جایگاه صدر جدول را از رقبای قدرتمند خود بازپس بگیرد.

گلکسی اس 10 / Galaxy S10

دوربین گلکسی اس ۱۰ دیگر بهترین دوربین موجود در بازار نیست

در همین راستا و طبق داده‌های منتشرشده، انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی ۱۱ از حسگر جدید تصویری ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت استفاده کند. این حسگر جدید با آنچه در گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۱۰ مشاهده خواهید کرد متفاوت خواهد بود. در این بین چالش اصلی سامسونگ در زمینه‌ی بهینه‌سازی دوربین است که به این منظور کره‌ای‌ها باید تلاش زیادی برای عملکرد بی‌نقص نرم‌افزار دوربین به کار ببندند.

سامسونگ می‌خواهد پرچم‌دار نسل بعدی خود را به بهترین دوربین موجود در بازار مجهز کند

با این حال و باوجود افشای اطلاعات مربوط به دوربین گلکسی اس ۱۱ و استفاده سامسونگ از حسگر تصویری ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید، هنوز مشخص نیست که این حسگر جدید با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی فعلی چه تفاوت‌هایی خواهد داشت.

گفتنی است، اطلاعات منتشرشده تنها به مشخصات و جزئیات دوربین پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ محدود نشده و به‌نظر می‌رسد غول سخت‌افزاری کره‌ای قصد دارد از تراشه اگزینوس ۹۸۳۰ در گلکسی اس ۱۱ استفاده کند؛ این در شرایطی است که گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ این شرکت، قدرت خود را از تراشه اگزینوس ۹۸۲۰ دریافت می‌کنند.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ از نسبت ابعاد عجیب ۲۰:۹ استفاده کند که این میزان اندکی بالاتر از نسبت ابعاد ۱۹:۹ گلکسی اس ۱۰ است. استفاده از این ابعاد صفحه‌نمایش گلکسی اس ۱۱ سامسونگ را به مدل‌های گلکسی A80 و گلکسی A70 شبیه خواهد کرد؛ چرا که این دو محصول میان‌رده کره‌ای‌ها نیز دقیقا از همین نسبت ابعاد استفاده می‌کنند.

گلکسی اس ۱۱ نخستین محصول پرچم‌دار سامسونگ در سال ۲۰۲۰ خواهد بود و مثل همیشه، انتظارات از پرچم‌دار کره‌ای‌ها بسیار بالا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات