می نوت 10 شیائومی چهاردهم نوامبر معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند می نوت ۱۰ شیائومی که پیش‌از‌این انتظار می‌رفت پنجم نوامبر معرفی شود، قرار است چهاردهم نوامبر رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

پیش‌بینی می‌شود شیائومی هفته‌ی آینده گوشی موبایل می سی سی ۹ پرو را با نام می نوت ۱۰ وارد بازارهای بین‌المللی کند. این گوشی پنج‌دوربینه اولین گوشی شیائومی محسوب می‌شود که به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. درحالی‌که انتظار می‌رفت این گوشی پنجم نوامبر (چهاردهم آبان) معرفی شود، امروز صفحه‌ی فیسبوک شیائومی لهستان در پوستری اعلام کرد گوشی جدید چینی‌ها چهاردهم نوامبر (بیست‌وسوم آبان) معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود دوربین‌های این گوشی به‌صورت عمودی و به‌همراه فلش دوگانه‌ی LED زیر یکدیگر قرار گیرند. شیائومی به‌تازگی دو عکس در صفحات فضای مجازی خود، ازجمله صفحه‌ی فیسبوک لهستان منتشر کرده که قدرت بزرگ‌نمایی دوربین این گوشی را نشان می‌دهد.

عکس دوربین شیائومی می نوت 10

گوشی شیائومی نوت ۱۰ از لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری اپتیکال برخوردار است که همراه‌با بزرگ‌نمایی دیجیتالی، می‌تواند تا ۵۰ برابر زوم کند. تصاویر زیر در آلفاما (Alfama)، محله‌ای در لیسبون پرتغال، گرفته‌ شده است. با وجود اینکه کشتی اصلی بیش از ۵۰۰ متر دورتر است، می‌توان نام کشتی، یعنی Vision of Seas را به‌وضوح مشاهده کرد.

عکس دوربین شیائومی می نوت 10

انتظار می‌رود می سی سی ۹ پرو (می نوت ۱۰) با پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G و لبه‌های خمیده‌ی صفحه‌نمایش و ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی معرفی شود. حداقل دو رنگ سبز و مرواریدی (سفید شمالی) برای این گوشی در نظر گرفته شده است و انتظار داریم پنج روز قبل از رونمایی رسمی در چین، شیائومی جزئیات بیشتری از آن منتشر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات