شیائومی تصاویر دوربین می CC9 پرو را با تمرکز روی قابلیت های زوم منتشر کرد

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی تصاویر ثبت‌شده‌ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی می CC9 پرو را با تمرکز روی قابلیت‌های زوم منتشر کرده است.
تبلیغات

هدف گوشی شیائومی CC9 پرو، برتری در عملکرد دوربین است؛ این گوشی ۵ دوربین، ازجمله حسگر اصلی ۱۰۹ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری داردگوشی هوشمند CC9 پرو در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) معرفی خواهد شد؛ اما شیائومی با انتشار نمونه‌های تصاویر دوربین آن، نشان داد کارزار تبلیغاتی خود را برای این محصول از هم‌اکنون آغاز کرده است.

عکس‌های موردبحث روی قابلیت زوم گوشی مورد نظر متمرکز شده‌اند. در عکس اول، مزارع برنج لانگجی (Longji) را می‌بینیم و در عکس دوم همان صحنه را با زوم ترکیبی ده برابری شاهد هستیم. در عکس بعد، سفیر برند شیائومی را می‌بینیم؛ این عکس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گرفته‌ شده، تصویر بعد که بزر‌گ‌شده‌ی تصویر قبل است، فقط ۰/۸ درصد از تصویر اصلی را نشان می‌دهد.

تصاویر دوربین شیائومی cc9 پرو
تصاویر دوربین شیائومی cc9 پرو
تصاویر دوربین شیائومی cc9 پرو
تصاویر دوربین شیائومی cc9 پرو

در عکس زیر، نمای جلوی گوشی CC9 پرو قابل‌مشاهده است. در عکس بعدی نیز می‌توانید نمای پشت این گوشی را ببینید که توسط شیائومی منتشر شده است.

شیائومی cc9 پرو
شیائومی می CC9 پرو

شیائومی در کنار CC9 پرو از یک ساعت هوشمند رونمایی خواهد کرد. متن موجود در تصویر می‌گوید، این محصول «قطعا یک بند هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ» نیست. این بدان معنا است که محصول تازه، عملکرد پیشرفته‌تری نسبت به می بند ۴ دارد.

ساعت هوشمند می

طبق اطلاعات موثق Ice Universe، شیائومی قصد دارد تلویزیون Mi TV 5 را نیز در کنار می CC9 پرو و ساعت هوشمند می رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات