پشتیبانی ویژه‌‌ی سامسونگ از نسخه‌‌های تجاری سری گلکسی

یک‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
عرضه‌ی نسخه‌‌ی تجاری گوشی‌‌های هوشمند سری گلکسی استراتژی جدید کره‌‌ای‌‌ها برای تصاحب بخش بزرگ‌‌تری از بازارهای جهانی است.
تبلیغات

سامسونگ به‌صورت رسمی از‌‌ عرضه‌‌‌ی نسخه‌‌ی تجاری سری گوشی‌‌های گلکسی این شرکت برای مشتریان انگلیسی خبر‌‌ داد. این نسخه‌‌ی خاص از گوشی‌‌های سامسونگ سری گلکسی از ویژگی‌‌ها و امکانات امنیتی بیشتری برخوردار هستند و خدمات و پشتیبانی ویژه‌‌ای در‌‌اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهند.

گفتنی است مدل‌‌های گلکسی‌‌ اس ۱۰، نوت ۱۰، گلکسی‌‌ اس 10e، گلکسی ای ۵۰، گلکسی ای ۴۰ و انواع مدل‌‌‌‌های گلکسی Xcover4s ازجمله گوشی‌‌هایی هستند که سامسونگ نسخه‌ی ویژه تجاری آن‌ها را روانه بازار کرده است. همچین کره‌‌ای‌‌ها اعلام کرده‌اند نسخه‌‌ی تجاری سری گلکسی این شرکت در سال جاری به سایر مدل‌‌های آن نیز گسترش خواهد یافت.

ویژگی نسخه‌‌ی تجاری سری گلکسی

بر‌‌اساس اطلاعات موجود، کاربران نسخه‌‌ی تجاری سری گلکسی از خدمات و ویژگی‌‌های خاصی بهره‌‌مند خواهند شد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، به‌روزرسانی مداوم سیستم‌عامل است. بدین‌ترتیب، کاربران نسخه‌ی تجاری گوشی‌‌های سری گلکسی سامسونگ چهار سال از به‌روزرسانی منظم امنیتی و سیستم‌عامل بهره‌‌مند خواهند بود. در‌همین‌زمینه گوشی‌‌های تجاری سری‌‌ اس و نوت در سه سال اول به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی‌‌های نرم‌افزاری و در سال چهارم نیز هر سه ماه یک‌بار دیگر به‌روزرسانی‌‌های موردنیاز را دریافت خواهند کرد.

گلکسی نوت 10 پلاس / Galaxy Note 10 Plus

گلکسی نوت 10

این در شرایطی است که کاربران گوشی‌‌های پرچم‌دار غیرتجاری کره‌ای‌‌ها در دو سال اول به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی‌‌های نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند و از سال سوم، پشتیبانی نرم‌افزاری این گوشی‌ها هر سه ماه یک‌بار خواهد بود. بنابراین نسخه‌‌های تجاری سری‌‌ اس و نوت در‌مقایسه‌با گوشی‌‌های غیرتجاری از یک سال خدمات و پشتیبانی نرم‌افزاری بیشتری برخوردار خواهند بود.

در‌همین‌زمینه، نسخه‌‌ی تجاری گوشی‌‌های میان‌رده سامسونگ چهار سال و هر سه ماه یک‌بار خدمات و پشتیبانی نرم‌افزاری خود را دریافت خواهند کرد. این در شرایطی است که نسخه‌‌های غیرتجاری گلکسی ای که محصولات میان‌رده‌ی سامسونگ را در خود جای می‌‌دهد، فقط دو سال از خدمات و پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار هستند و پس‌از‌آن، به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی دریافت نخواهند کرد.

علاوه‌بر دریافت پشتیبانی و به‌روزرسانی‌‌های منظم و مداوم، کاربران نسخه‌ی تجاری سری‌‌ اس و نوت می‌‌‌‌توانند کنترل بیشتری روی تنظیمات Knox داشته باشند و گوشی‌‌های هوشمند خود را ازطریق سایر محصولات سامسونگ به‌روزرسانی کنند. چرخه‌ی عمر طولانی محصول و سه سال پشتیبانی و ارائه‌ی خدمات گسترده ازجمله دیگر ویژگی‌‌هایی است که خریداران نسخه‌‌ی تجاری سری‌‌ اس و نوت دریافت خواهند کرد.

گفتنی است عرضه‌ی نسخه‌‌ی تجاری سری گلکسی‌‌ اس و نوت سامسونگ به بازار بریتانیا محدود است و کره‌ای‌‌ها چنین خدماتی را در بازارهای دیگر‌‌ عرضه نمی‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات