سامسونگ آزمایش دوربین پریسکوپی گلکسی اس 11 را به زودی آغاز خواهد کرد

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ گلکسی اس ۱۱، پرچم‌دار آینده سامسونگ، قرار است به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پیروسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز شود. با استناد به شایعات، سامسونگ آزمایش این ویژگی جدید را به‌زودی آغاز خواهد کرد.
تبلیغات

شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ به‌زودی سوکت‌های تست دوربین پیروسکوپی گلکسی اس ۱۱ را دریافت خواهد کرد؛ معمولا سوکت‌های تست قبل از شروع تولید عمده برای بررسی نهایی سخت‌افزار استفاده می‌شوند. این دوربین با همکاری شرکت کره‌ای MecaTech Systems ساخته شده است. این شرکت کره‌ای علاوه بر تولید دوربین‌های معمولِ گوشی‌های امروزی، دوربین‌های پیروسکوپی و ماژول‌های ToF را نیز تولید می‌کند.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ به‌جای استفاده از دوربین با زوم معمول ۳ برابری برای گلکسی اس ۱۱، زوم اپتیکال ۵ برابری و بدون افت کیفیت را در نظر گرفته است. دوربین اصلی پرچم‌دار بعدی سامسونگ دارای سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی است که توسط خود شرکت تولید می‌شود. این دوربین به حسگر طیف سنج نوری نیز مجهز خواهد شد؛ این حسگر می‌تواند ساختار شیمیایی مواد را تحلیل کند. برای مثال، می‌تواند کالری مواد غذایی را تخمین زده یا میزان الکل نوشیدنی‌ها را تعیین کند.

گلکسی S11 در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن‌ ماه) رونمایی خواهد شد. نظر شما در مورد نوآوری‌های تازه سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات