کدام گوشی‌های وان پلاس آپدیت اندروید 10 را دریافت خواهند کرد؟

پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس دقایقی پیش نام محصولات دریافت‌کننده‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را اعلام کرد که نام گوشی‌های قدیمی این شرکت نیز در این بین به‌چشم می‌خورد.
تبلیغات

دریافت جدیدترین به‌روزرسانی‌های موجود، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ی کاربران به‌خصوص دسته‌ای است که به‌دنبال خرید محصولات پرچم‌دار هستند. عدم پشتیبانی و ارایه‌ی به‌روزرسانی برای محصولات رده‌بالا در مدت زمان کم، چیزی جز کاهش نرخ رضایت‌مندی و ترک برند به‌همراه نخواهد داشت. وان‌پلاس یکی از نام‌های خوش‌آوازه‌ی دنیای اندروید در زمینه‌ی پشتیبانی و ارایه‌ی به‌روزرسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای محصولات خود است. تغییر اندک نسبت به نسخه‌ی خاصل اندروید و تعداد کم گوشی‌های این برند نیز کمک شایانی به پشتیبانی عالی این شرکت چینی کرده است.

وان پلاس 7 پرو / OnePlus 7 Pro

وان‌پلاس دقایقی پیش طی رویدادی اختصاصی از جدید‌ترین گوشی‌های خود رونمایی کرد. اما پیش از معرفی نسل جدید پرچم‌داران وان‌پلاس، با دعوت از مدیر ارشد گوگل برای حضور روی سن جهت تشریح همکاری عمیق این دو شرکت و ارایه‌ی جزئیات اندروید، فهرست محصولات این شرکت که جدید‌ترین به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهند کرد، اعلام شد.

وان‌پلاس 7T یکی از اولین گوشی‌های هوشمند جهان خواهد بود که با اندروید ۱۰ به بازار عرضه خواهد شد و قابلیت‌های آن‌ را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. همچنین وان پلاس ۷ پرو نیز از اولین محصولات دنیای اندروید است که به‌روزرسانی نسخه‌ی دهم این سیستم‌عامل را دریافت خواهد کرد.

OnePlus 6T / وان پلاس 6T

وان‌پلاس همچنین ارایه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود را نیز تأیید کرد. وان‌پلاس ۶ و وان‌پلاس 6T اواخر ماه جاری میلادی این بسته‌ی به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. البته مدیران وان‌پلاس جزئیاتی در خصوص شرایط این به‌روزرسانی (بتا همگانی یا ارایه‌ی نسخه‌ی نهایی) اعلام نکرده‌اند. به‌همین دلیل نمی‌توان با قطعیت از دریافت به‌روزرسانی برای تمامی کاربران تا پایان ماه اکتبر (اواسط آبان‌ماه) سخت گفت.

وان پلاس 5 تی / oneplus 5t

وان‌پلاس کاربران گوشی‌های قدیمی خود را نیز فراموش نکرده است و به‌روزرسانی مذکور را برای آن‌ها نیز عرضه خواهد کرد. وان‌پلاس ۵ و وان‌پلاس 5T در سه‌ماهه ی دوم سال آینده‌ی میلادی (اوایل سال آینده‌ی شمسی) به اندروید ۱۰ به‌روز خواهند شد. متاسفانه گوشی‌های قدیمی‌تر شامل وان‌پلاس 3T به‌روزرسانی جدید‌تری را دریافت نخواهند کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات